<3Minesmå<3 Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Han er bare 5 uker gammel, men etter mye stress å slit for å få han til å ta brystet, så ble det beste å bare slutte helt. Han koser seg med flasken og jeg kan nå kose meg med matingen Meen, det skal også sies at jeg har lært masse i denne perioden. Å jeg tror med meg selv at neste gang jeg skal amme skal jeg konsentrere meg mye mer om å få til alt helt riktig og prøve meg mer fram slik at ammingen går mye lettere og blir mer kos enn det det har vært denne gangen
@--- Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Tullemor her er 6 uker og jeg har også sluttet å amme. Det var bare hyl og uro da hun ble lagt til brystet,og da hun først fikk tak,sovnet hun.... Med to storebrødre i hus tok dette altfor mye tid og jeg kjente at det var helt feil å fotsette. Nå har jeg ei fornøyd lita jente og er mer avslappet selv også. Slipper å lure på om hun får i seg nok ol. Hadde vært kjempefint om jeg kunne amme,men jeg setter ikke alt annet til side for å få det til altså. Vi er fonøyd med måten vi har ordnet oss på-selv om jeg har fått mange rare blikk og kommentarer når folk har spurt om jeg ammer. Det er faktisk ikke så lettvint å amme for de som ikke klarer! Tulla fikk morsmelk i en mnd og jeg er fornøyd med at jeg klarte det! Lykke til videre med den lille!
Hanna30 Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Så bra at dere endelig kan kose dere med mating:) Jeg både ammer og gir mme til min på 6 uker, men jeg tror jeg også går over til bare mme snart. Gruer meg sånn til hver amming og masse styr med pumping for å holde produksjonen oppe (får nesten ikke ut noe når jeg pumper og det er vondt). Ammer så lenge som mulig så han skal få i seg antistoffer, men nå begynner det å bli nok kjenner jeg. Man skal jo kose seg med de små også, når det bare blir stress er det ikke verd det!
*LillaMeg* Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Så bra at dere nå kan kose dere med matingen.. Mamming er viktigere enn amming. Måtte selv slutte med amming da min var 6uker, var bare tull med dårlig sugetak, og han ble i tillegg ikke mett.. Prøvde med delamming, men det funket heller ikke. Begynte med mme og fikk en ny unge, blid,mett og fornøyd. Det var en lettelse.. Lykke til med flasking..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå