Gå til innhold

Ikke lenge igjen... hovne lepper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigermor så på meg at jeg hadde hovne lepper, og mente dermed at det nok ikke var lenge igjen! Fødenese har jeg hørt om... men hovne lepper??

Noen som har hørt det før?:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at man kan få fyldigere lepper når det nærmer seg ja:)

Skrevet

Ja, min mor sa til meg på torsdag (på termin dato) at jeg hadde fått hovne lepper og at nå trodde hun det var rett før jeg kom til å føde, men jeg sitter her gravid ennå :P

Skrevet

hehe.. så det er flere enn meg da;) jeg har jo til vanlig store lepper, så jeg vet ikke om hun forveksler det litt bare jeg;) har egentlig 3 uker igjen enda.. så er vel litt igjen kan jeg tenke meg!

Skrevet

Jeg våknet opp på fredagen med kjempe store lepper, fikk sjokk da jeg så meg i speilet.

Jeg har jo 6 uker igjen av dette svangerskapet, men nr1 kom 3 uker og 5 dager før. Så det kan jo skje igjen. Har masse masse kynnere somer veldig harde nå for tiden.

men uansett sjekket jeg opp det med hovne lepper, og da betyr det vist at fødselen kan skje innen 3 uker. ( fra samme dag og 3 uker frem)

Masse masse lykke til :-)

Skrevet

Tja, hva skal jeg si da som har våknet med hovne lepper hver dag siden april? Var omtrent da jeg måtte legge fra meg ringene også... Tror ikke hovne lepper betyr noe særlig mer enn at du har væskeansamlinger i kroppen...

Skrevet

Hos meg er det bare hovne lepper, ikke noe væske i kroppen sa legen min. Bruker fremdeles gifteringen min og har ikke merket noe til vann i kroppen enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...