Gå til innhold

william eller gabriel ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en skjønn liten baby på 8 dager.. meeen klarer ikke bstemme oss for navn! han er skjønn med brune øyne og gylden lys brun hud. ;)

hva syns dere er finest ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

William!

Gabriel minner litt mye om "Engelen Gabriel"

Gjest Kira06
Skrevet

Jeg synes William er et helt fantastisk navn. Når vi diskuterte navnvalget til vårt barn, var det min favoritt..... men ettersom vi fikk en jente er det fortsatt ubrukt her i huset. Uansett, får vi en sønn noen gang, så skal jeg kjempe for navnet William:)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Ååå, William! Det var et navn på ønskelista mi! :)

Skrevet

Gratulerer med baby!

Vi har tydeligvis veldig forskjellig navnesmak ;-) Men av de to alternativene dine ville jeg definitivt gått for William. Gabriel blir litt i overkant religiøst for meg...

Skrevet

Der ser du, du må gå for Gabriel - alle andre velger William, så det blir nok et poppisnavn :)

Skrevet

Gabriel er jo et søtt navn da! Tenker litt "elle, melle gud i det høyeste" når jeg hører det navnet, men det er jo nydelig!!!

William er også veldig nydelig. Skjønner godt at du sliter med å bestemme det for et av dem, bare synd de ikke passer sammen i navnkombinasjon :-)

Skrevet

Begge er fine, men jeg ville valgt Gabriel fordi det er så altfor mange som heter William!

Skrevet

William ER et poppisnavn. Nr. 8 på lista i 2009...

Skrevet

Gratulerer så mye:) Jeg synes Gabriel er finest:)

Skrevet

Jeg synes William er et fint navn:) Sikkert et fint navn Gabriel også, bare ikke helt vant med det...

Skrevet

Jeg synes begge er kjempefine, men ville kanskje valgt Gabriel, litt mer uvanlig enn William. Har en tante som heter Gabriele (hun er tysk) og jeg synes det er nydelig også :)

Skrevet

Jeg syns Gabriel er finest :)

det var på lista mi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...