Tuddeli Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Er så misunnelig på alle som prøver om dagen.... jeg også vil!!! Men er så mange ting som tilsier at jeg burde vente litt. Jobbsituasjon, bil, økonomi etc etc... Sukk. Får kose meg med ettåringen min, men jammen er det vanskelig å ikke høre den høylydte raslinga i eggstokkene om dagen. Lykke til alle sammen!
~ Kali ~ Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Vi har masse som tilsier at vi burde vente enda lenger. Han skal gå på skole et år til, jeg har ikke fast jobb og er heller ikke begynt med lærlingtid, økonomien er ikke helt på topp og har tre små dyr og en jente på snart 4. Men vi kjører på fordi Begge er ganske babysyk nå, men vi tar det jo med ro, prøver ikke så veldig hardt enda
Tuddeli Skrevet 9. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2010 Ah...det værste er at mannen min er helt klar... enda jeg har sagt at han må være den fornuftige. Han tenker på at det er fint med to tette han, så kan de leke sammen :-)
~ Kali ~ Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Min var fornuftig til nylig, da ble han klar så nå har jeg kastet pillen venter på at det skal skje vil ikke ha så mye mer aldersforskjell enn 4-5 år så passer fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå