Gå til innhold

Vært på ul idag...

magica fra tryll

Anbefalte innlegg

-og jammen var det ikke en frisk og fin liten gutt i magen. Samme termin som mens. Vi hadde tenkt at det kanskje ble ei jente til slutt, ettter de 2 små guttene....Men har jo 2 store jenter fra før. Så da ender vi opp med 2 jenter og 4 gutter:) Veldig fint å se på ul idag, han turnet og vinket og stod i og vi er kjempeglade!

Fortsetter under...

Så koselig å høre at alt så bra ut!! Hos meg kunne de ikke se kjønnet, men skal på ny ultralyd i uke 36, så får leve i spenninga til da. Jeg tenker mye mer på om noe kan være galt, enn hva kjønnet er kjenner jeg... Hvordan er formen din for tiden? Jeg har det bra foruten bekkenløsning. Den blomstrer for fullt, etter at jeg begynte på jobb igjen etter ferien. Jeg sitter mye i jobben, og det fungerer dårlig. Ellers koser jeg meg :-)

Hei og takktakk:) Jeg er 18+4, termin 8.januar. Formen er bare bra foreløpig. Jeg var også litt bekymret før ul, men alt så veldig fint ut. Kjente jeg ble veldig lettet. Jeg har morkaka foran, så har kjent litt mindre bevegelse enn jeg har pleid tidligere også. Så da fikk jeg jo en logisk forklaring på det:) Og han var veldig aktiv:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...