❤lille stjerne❤ Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Jenta mi virkelig elsker å bli lest for, så jeg tenkte at vi skal ønske oss noen nye bøker når hun fyller 3 år til høsten. Trenger inspirasjon og tips til nye historier (mamma begynner å bli liiiitt lei av gjengangere...) Hun liker bøker som Pulverheksa, forskjellige eventyr, Albert Åberg, Gubben og katten, Mamma Mø, Muldvarpen etc.
Anele&Solstråla Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Karsten og Petra bøkene og lydbøkene er en slager her i allefall:)
Tøtto&lillebror Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Jenta mi har i det siste likt best bøkene om Ingrid, og Fiat og farmor har òg slått ann. Og som ho andra her skreiv, er Karsten og Petra og Kokos kjekke.
lille sprelle Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Snart på tide med lotta i bråkmakergata? Eller så er torbjørn egner stas hos oss (2,5 år). Hakkebakkeskogen, Kardemommeby. Vi har lydbøkene også og bruker det til bilunderholdning (kjører en del bil)
Helann og lillebror Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Jenta mi er 2,5 og liker serien om Lillesøster og andre bøker av Kari Grossmann. Dessuten Ingrid-bøkene og diverse sangbøker. Bøker med dyrebilder, Vera Gjersøe har noen med masse flotte bilder og noe tekst slik at man kan lære litt mer om dyrene. Emma og Thomas-bøkene er fra 70-tallet, men likevel superpopulære her - men jeg må jo le litt når de koker vann på komfyren til å ha i badebalja:-) Pleier å låne sistnevnte på biblioteket vi, da - siden jeg synes de er litt oldtids...
lille sprelle Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 ja også kom jeg på - elsa beskov! Topp tegninger og fantasifulle historier. Putte i blåbærskogen, solegget osv osv
PrøvLykken Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Bøkene om Gittan. Vet ikke hvem som skrev, men de er fantastiske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå