~ Kali ~ Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Håper noen kan berolige meg litt.. Jeg har vært hos jordmoren, fikk svar sånn som jeg ville og var helt rolig med tanke på den rare blødningen forrige mnd. Men nå begynte jeg å sjekke litt i kalenderen og fant ut at blødningen, som skal ha vært mensen, var for sen. Altså, hvis jeg hadde fulgt bedre med på den tiden, så hadde jeg nok mistenkt graviditet siden mensen kom for sent. Nesten en uke. Jordmoren lurte på om jeg mistenkte SA. Men det gjore jeg ikke på det tidspunktet, men er litt i stuss nå.. Jeg HÅPER jo at det bare var en sen menstruasjon. Sluttet på pillen før menstruasjon i juni, og det gikk altså nesten 5 uker til denne blødningen kom. Min syklus er rundt 28 dager, noen ganger mindre. På torsd, 5/8 var det 28 dager siden første dag i den blødningen, altså min ikm. TR kom fred 6/8 og nå har jeg vanlig mensen, sånn som jeg kjenner den. Ble litt mye dette, sikkert ikke lett å forstå det jeg skriver. Men kjenner jeg er litt bekymret :/
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Kan ikke menstruasjonen bli litt rar etter pilleslutt? Hvis du kun var 3-4 dager over tiden regner man det som "vanlig" Tror ikke du skal bekymre deg så mye for hva som "kunne" vært og ikke vært. Tenk heller på neste eggløsning og se framover selv om det kan være vanskelig.
~ Kali ~ Skrevet 9. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2010 Jeg husker ikke når første dag i den menstruasjonen var, men jeg vet at den var ferdig en av de første dagene i uke 24. Så etter det jeg har regnet ut var den rundt en uke for sen.. Men håper virkelig den var sen, var ikke så obs på det rundt den tiden for jeg tenke jo at det tok noen mnd før jeg ble gravid. Men prøver å tenke fremover. Ser veldig frem til at tr forsvinner igjen og vi kan begynne å prøve igjen. Og denne gangen har jeg masse å tenke på etter el har funnet sted, så nå kommer jeg nok ikke til å gå på symptom jakt så håper jeg det hjelper på å tenke på dyrene som skal bli kastrert, stakkar..
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Jeg skjønner deg veldig godt, jeg er også som deg, jakter.. hehe :-P Vi vil så gjerne vettu så da kjenner vi for godt etter, hehe :-P Uff, ikke lett å slappe av, er veldig kjedelig den perioden fram til mensen der man ikke vet noe og bare håper og håper og ikke minst kjenner etter andre tegn :-P Håper det klaffer for deg snart, jeg har IKM fredag den 20.. Lenge å vente, hehe :-P
~ Kali ~ Skrevet 9. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2010 Jeg har EL den 20 venter og venter på at dagen skal komme denne gangen skal jeg sørge for at jeg har nok å gjøre i tiden etter el frem til ikm. skal passe hund, og få mine små krabater kastrert, så da har jeg noe å styre med og ingen tid å lete etter symptomer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå