sweety72 Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Når begynte dere med annen mat som MME og grøt o.l. Min baby er på 3 måneder. Hvordan gikk det? Jeg prøvde med gi morsmelk ( Pumpet ut) i flaska men det gikk ikke.Hun ville bare ha pupp.
Formerly known as Tina Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Jeg gav kveldsgrøt da hunble 4 mnd. Dette fordi jeg nok egentlig hadde litt lite melk på kvelden. Det var veldig vanskelig å legge henne, men etter at jeg begynte med grøt har det gått mye bedre. Hun ville heller ikke ta flaske. Når hun ble passet av bestemor ble det til at hun bare ble der så lenge hun ikke var sulten. jeg bor rett i nærheten :-) det var faktisk først i går hun tok flaske fra meg. Nå er hun 5 mnd og har tatt flaske fra bestemor i 2 uker:-)
malin85 Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Jeg begynte med kvelds grøt da han var 4 mnd pga att han begynte og våkne så mange ganger på natten igjen, og d jeg var oppe i nesten full posjon våknet han for mat bare 1 gang på natten igjen. Jeg hendte også att jeg ga litt mme på kvelden fra 3 mnd hvis jeg følte att jeg hadde for lite melk.
Guttemamma x 3 Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Begynte med grøt da han var 6 mnd. Er ikke så veldig glad i grøt enda, men det ser ut som om han liker middag bedre, så da får vi fortsette med mer av det. Pumpet og gav flaske med MM da han var nyfødt, men nå vil han ikke ha flaske lengre. Han kan drikke litt av glass da, så vi får gjøre det hvis jeg skal bort noen timer og han må ha drikke. Tror ikke med at det blir behov for MME på noe tidspunt. Regner med at det skal gå greit å amme til han kan gå over til vanlig ku-melk denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå