Hermine87 Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Hvor "sterk" må streken på g.testen være? tok test idag, den såg med en gang negativ ut, men når jeg såg nærmere etter kunne jeg skimte en strek, teller den som positiv eller kan den være for svak?det var såvidt det var mulig å se den..
~ Kali ~ Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 En strek er en strek men om du er usikker så ta en test igjen om noen dager. Kanskje greit å ta en test til om noen dager uansett så er du helt sikker Lykke til
mayflower Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Jeg hadde tolket den som negativ. Vent et par dager og ta en ny test. Er du gravid øker HCG annenhver dag og om et par dager vil det sikkert slå ut på testen.
Hermine87 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2010 Ser ut som streken er blå(CB test).ja jeg har bestemt meg for å vente 2 dager før jeg tar ny test men er helt forferdelig å gå å ikke være sikker.Men skulle hatt mens for 7-8 dager siden(fikk negativ test på testdagen), så får bare krysse fingrene Prøver å tenke på den som negativ for å ikke bli så sinnsykt skuffa (igjen).. men det er ikke enkelt Takk for svar
~ Kali ~ Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Krysser fingrene for at du får en skikkelig postiv test om to dager da
Tuddeli Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Det høres lovende ut spør du meg :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå