Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Så en reklame for noen dager siden om en nettside som solgte slike duker, bilder osv som man broderer på selv. Har lyst til å lage en slik juleduk og lage slike man kan henge på veggen med navn av barna.... Vet du hvor jeg kan finne slikt?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Kan du ikke forhøre deg på et eldresenter? Tipper de har greie på den slags der....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Jeg gidder ikke reise rundt til sykehjemmene i området (her hos oss er det ikke eldrehjem...kun sykehjem) når jeg kan spørre her inne ;-) Kanskje det finnes noen unge "kjerringer" her inne vet du...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 er ikke HI, men må nå kommentere alikevel, er vel faktisk ikke bare gamle damer på eldresenter som broderer. Jeg har brodert fra jeg var 14-15 år, har brodert 2 adventskalendere, flere duker og bilder og mye annet. Holder nå på med 2 julebilder, en påskeduk, et brudebilde og har sikkert noe annet broderi også liggenede, i tillegg holder jeg på med noen strikketøy, en kjole, 2 par sokker da jeg gikk tom for garn. Joda, jeg har tenkt å gjøre alt ferdig, men ikke akkurat nå... Har vært med i atelje margaretas håndarbeidsklubb også fra jeg var 16 år. Er ikke med der mer nå, har mange ubebynte arbeider liggende som jeg ikke har hatt tid til å begynne med ennå. Jeg er nå 29.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 Måtte flire av det utsagnet. Jeg har brodert siden jeg var 21 år. Har kjøpt mye på atelje margareta. Får katalog i posten to ganger i året.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #9 Skrevet 9. august 2010 http://nettbutikk.digitroll.no/flittigehender/display.aspx Her har dei litt og, men det er mykje større utvalg i butikken i Bergen. Eg har brodert fleire dukar og mykje anna. Likar aller best hardangersaum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå