Gå til innhold

En nettside hvor man kan bestille slike duker som man broderer selv etter mønster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en reklame for noen dager siden om en nettside som solgte slike duker, bilder osv som man broderer på selv. Har lyst til å lage en slik juleduk og lage slike man kan henge på veggen med navn av barna....

Vet du hvor jeg kan finne slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke forhøre deg på et eldresenter? Tipper de har greie på den slags der....

Skrevet

www.brodeributikken.no

Skrevet

Jeg gidder ikke reise rundt til sykehjemmene i området (her hos oss er det ikke eldrehjem...kun sykehjem) når jeg kan spørre her inne ;-)

Kanskje det finnes noen unge "kjerringer" her inne vet du...

Skrevet

www.margaretha.no

Skrevet

er ikke HI, men må nå kommentere alikevel, er vel faktisk ikke bare gamle damer på eldresenter som broderer. Jeg har brodert fra jeg var 14-15 år, har brodert 2 adventskalendere, flere duker og bilder og mye annet.

Holder nå på med 2 julebilder, en påskeduk, et brudebilde og har sikkert noe annet broderi også liggenede, i tillegg holder jeg på med noen strikketøy, en kjole, 2 par sokker da jeg gikk tom for garn.

Joda, jeg har tenkt å gjøre alt ferdig, men ikke akkurat nå...

Har vært med i atelje margaretas håndarbeidsklubb også fra jeg var 16 år. Er ikke med der mer nå, har mange ubebynte arbeider liggende som jeg ikke har hatt tid til å begynne med ennå.

Jeg er nå 29.

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Skrevet

Måtte flire av det utsagnet.

Jeg har brodert siden jeg var 21 år.

Har kjøpt mye på atelje margareta. Får katalog i posten to ganger i året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...