MammaMø85 Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Var hos legen idag, tok hcg prøve, Får vel svar imorra eller onsdag. Tok den siste testen jeg hadde hjemme da jeg kom hjem og jammen var den ikke sterkere idag enn for 5 dager siden! Nervepirrende! Blir glad og redd samtidig av å tenke på det. Ellers har jeg vondt i korsryggen nesten konstant.. Håper det er et godt tegn og at ingenting er galt.
Gjest Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Krysser fingrene for deg, hvor langt er du på vei?? klem
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Gratulerer Har du vært hos fastlegen din og målt? min fastlege sa det ville ta omlag 14 dager å få svar på en prøve så det var liten vits - kunne like godt ta en ny grav.test etterhvert sa hun.. syns bare det er rart det er så forskjellig opplegg
MammaMø85 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2010 Ja, det var rart. Legen sa ho regna med å få svar imorra eller onsdag og at ho skulle ringe så fort ho visste. Tenkte meg mer en ukes tid jeg da, men vi får se....
MammaMø85 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2010 Ja, det var rart. Legen sa ho regna med å få svar imorra eller onsdag og at ho skulle ringe så fort ho visste. Tenkte meg mer en ukes tid jeg da, men vi får se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå