Gå til innhold

Tvillingene mine er toeggede og har det kjempebra:).

ungmortil3

Anbefalte innlegg

Har akkurat kommet hjem fra ul og er kjempeglad.. ikke bare var det bra med den ene, men det var bra med den andre også, så dobbel lykke ble det :). Jordmor da de mest sannsynlig er toeggede siden skilleveggen mellom de to fostersekkene var så tykk. De har hver sin fostersekk og hver sin morkake, så min skrekk for TTTS er det bare og legge fra seg :). De lå mot hverandre og strøk over hverandre med hendene og hilse forsiktig på hverandre :).

Var helt utrolig flott og se på :).

Fortsetter under...

Nei fikk ikke vite noe kjønn :). Glemte egentlig og spørre, vil veldig gjerne vite det, men hadde så fokus på å se begge hjertene slå denne gangen siden fastlegen min ikke fannt hjertelyden ista på doppler. Er også bare i uke 15, så er ikke sikkert det er så lett og se da..? Men gleder meg veldig til og få se om man kan se noe kjønn på ul i uke 18 igjen :).

Så bra å høre! :) Vi fikk vite kjønn i uke 13 og blitt sjekket hver 2 uke etter det, så ganske sikker på at kjønnet stemmer..hehe..

Vi venter eneggede som deler morkake, så har fått veldig tett oppfølging. Er nå i uke 28 og de vokser jevnt, så nå har vi begynt roe oss med at alt sannsynligvis vil gå bra :)

Masse lykke til videre!

så moro, vi er i uke 22+4 å har vel visst siden uke 15 at vi venter to jenter. kjønn spiller ingen rolle bare de er friske å raske. dessuten er det jo ikke 100 % sikkert.. ofta gjemmer disse guttene denne lille saken sin hehe så er det en av hver så er det bare bonus.

men her lig å se begge på ul jeg skal på ny ul nå den 23 aug å gleder meg veldig til det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...