Gå til innhold

Fantastisk kontroll:)

Anbefalte innlegg

Ser mange skriver at de har hatt ett forferdelig møte med lege/jordmor første gang de har hvert på kontroll! Min opplevelse er en helt annen. Legen var kjempe positiv og sa alt kom til å gå greit hvis jeg ikke gikk for mye opp under svangerskapet:) min vekt er 120 kilo! og jeg måtte selv spørre om jeg burde være bekymret pga vekten min. Men ho sa at så lenge jeg spiste sundt og bevegde meg så mye jeg orket ville nok alt gå bra:) Grude meg noe veldig til å møte opp på kontrollen! Men det gikk jo greit:) Uansett så vet vi store at vi er store og bare fortell det som det er! jeg vet jeg er stor og du trenger ikke understreke det flere ganger en 1! :D

Lykke til på 1gangs kontroll:) får håpe dere treffer en hyggelig lege/jordmor<3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142177437-fantastisk-kontroll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Så godt å høre du fikk en fin første kontroll.

Jeg var til min første kontroll hos jordmor da jeg var 9+1 (er nå 13+1) og hun var kjempe hyggelig, men vekt var da 123kg men har gått ned fra 137kg siden november i fjor. Jeg poienterte til henne over tlf når jeg bestilte time at jeg var ovrevektig men har jobbet med det. Hun sa da d var bra så lenge jeg jobbet med det. Men hun likte ikke at jeg gikk ned 1,2kg på en uke som jeg gjore uken før jeg kom til henne.

Så nå er vekten min 120,7kg , så jeg har til nå tatt av i hele svangerskapet, og etter som jeg forsto på gynekologen gjore ikke d så mye når jeg bare spiste variert men sunt... Men jeg må jo si jeg ikke liker d så godt for det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...