Gå til innhold

"Jeg ser det på fjeset ditt..."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal det bety? Jeg har hørt det nå, etter som jeg er nært termin, at de ser jeg er klar, for det synes på ansiktet mitt? Er jeg feit i fjeset eller hva mener de :P hehe... For selv ser jeg at ansiktet er litt annerledes, litt ekstra fett liksom :P hehehehe... men ja, kan de se på meg at jeg snart skal føde???! Håper de har rett da! Har 5 dager igjen, men har egentlig ikke troa...

Å i dag og i går har han vært så stille der inne... det liker jeg ikke :/ Håper han bare gjør seg klar til å komme eller noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mener det syns i ansiktet når fødselen er like rundt hjørnet.. Når jeg skulle ha første var moren min innom kvelden før.. og hun sa at han kommer nok inatt, for du har fødeansikt... Selv så jeg ikkeno forskjell, men han kom dagen etterpå.. ;)

Skrevet

Ahhh... håper de damene har rett da, å at han kommer snart :) Gleder meg sånn til å bli mamma :)

Skrevet

Ha ha - hørte det selv av 2 venninner medbarn i dag! "ååå, nå ser vi at det ikke er lenge til." De påpekte til og med at det ikke bare var at jeg hadde mer "vann" eller hva man skal kalle det, i kinnene - men også nede i "kjaken". haha! Hva skal man ikke gå gjennom liksom!

Venter nå bare på "fødselsnese" - når nese blir hoven så er det visst kort tid igjen :)

Skrevet

Håper det nærmer seg da!

Her har det også vert mindre liv i 2 dager.. har termin om 5 dager jeg også.. så håper det er bare at hun gjør seg klar...

Skrevet

Jeg har 7 uker igjen i morgen og jeg får høre at jeg ser klar ut!

Ingen som tror jeg går helt til termin, noe som er helt greit for meg da jeg er skikkelig sliten. Men litt lenger kan nurket holde seg inne ja.

Det at beibien din er rolig er vel kanskje bare et tegn på at det skjer noe snart, så fremt han ikke er alt for rolig da...

Skrevet

"fødefjes! er det styggeste ordet jeg vet om og håper ikke noen sier det til meg neste gang jeg skal være høygravid. Dakommer jeg til å klikke.

Men om jeg er drittlei høygravid er det vel kanskje bare en god nyhet:)

Skrevet

Hehe.. ja, hun første som sa det er portogisisk, og det ble sagt på en litt rar måte, så jeg sjønte ikke helt hva hun mente... om hun mente jeg var tykk liksom? Hun er ganske rett på sak nemlig :P Men etter å ha tenkt meg om, og fått mange samme tilbakemeldinger, så sjønte jeg mer.

Mamma kom å sa det i går også :) Og jeg tar det ikke tungt, men regner med hun har rett og at han snaaaaaaaaart snart kommer :)

Ps: Du som er komt like langt som meg... jeg drakk pepsi i går, å da ble det liv igjen :) Kanskje du skal prøve noe slikt? Ellers skal jeg spørre jordmor i dag om de blir litt roligere når det nærmer seg :)

Bare 4 dager nå... ;) <3

Skrevet

Jeg skjønte nylig selv hva det ville si med "fødeansikt", når jeg så det på en bekjent/venninne som nærmet seg termin. Hun hadde fått litt vann i ansiktet slik at overleppen på en måte strammet seg litt mot sidene. Jeg hadde aldri sett det før, men når jeg så henne så tenkte jeg plutselig "aha, det er DET som er fødeansikt!". Hun fødte en uke etterpå da, så det gikk jo noen dager..

Her en morgen hadde jeg også slik overleppe/ansikt, men det gikk over i løpet av formiddagen. Nå går jeg og venter på at det skal dukke opp igjen ;) To uker til termin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...