Gå til innhold

Valg av vaskemidler til tøybleier

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

flytende er vel det beste. uten parfyme og slikt dill:) ikke så veldig mye av gangen. absolutt ikke tøymykner. noen velger dessuten å bruke vaskenøtter. jeg brukte det i usa, men siden vaskemaskinene der kun brukte 30 min ble ikke resultatet noe bra...men det var nok ikke nøttenes feil....

tar vel bleiene på en 2-3 runder først jeg. men har også litt mindre forventninger til evenen dem helt i starten. også vil jeg anbefale oksegallesåpe. den er helt geniaaaaaal til flekker på både bleier og alt....(den fikk solbærsirup flekker ut fra hvitt tøysofa trekk!!)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vasker bleiene 2-3 ganger før første gangs bruk jeg også.

Jeg bruker vanlig vaskepulver uten parfyme, som regel Blenda sensitive eller Neutral (det som er på tilbud). Bruke 1/2 dose. Aldri tøymykner.

Hvis bleiene begynner å lukte eller det blir mye lekkasje, kan det være fordi de er tette. Da kan du strippe de. Jeg har gjort de 2 ganger på 18 mndr og husker aldri hvordan det skal gjøres, men ta en søk på stripping av tøybleier (ville presisert tøybleier for å unngå masse lenker til voksent bruk), så finner du oppskriften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...