Gå til innhold

Pleier dere på betale ekstra for å få velge flysete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt det? 600,- ekstra for alle.

Husker et år vi ikke gjorde det og da fikk vi setene helt bakerst i flyet som en ikke kunne regulere setene på.

Skrevet

Vi har bare vært i syden en gang, men da gjorde vi det. Absolutt verdt det. Tenk om vi skulle bli spredt så den ene voksne kanskje må sitte alene med barna. Vet at man kan bytte på hvem som sitter hvor, men jeg synes det er best å sitte sammen og betaler for det.

Skrevet

Vi gjør også det hver gang vi flyr. Liker å sitte forran jeg, god plass for barna å leke litt på gulvet også

Skrevet

Takk for svar dere! :-)

Gjorde det på bryllupsreisen vår. Husker jeg syntes det var verdt det da, men denne genialt rimelige turen vår hvor jeg har booket alt på flere lure steder viser seg å ikke bli så genialt rimelig til slutt alikevel ;-)

Komfort er viktig med barn ja!

Skrevet

VI tenkte og bestille når vi nå skal dra..Mannen og jeg er begge 35" bukselengde og ikke skapt for noe form for kollektivtransport..Men det var ledige seter med ekstra seteplass kun en vei, og vi MÅTTE bestille seter tur/retur om vi skulle ha seter..Og å betale 600 for seter med normal benplass på hjemturen, var ikke verdt de 600 vi hadde FÅTT bedre fotplass for. Men vi satser på å være tidlig på plass og at de ser på oss at vi trenger fotplassen :o) Enn så lenge er de setene ledig nemmelig :o) Vi bor rett ved flyplassen og jeg har tenkt og stille meg i kø LEEEENGE før vi må :o)

Ja til bedre fotplass på tog, buss og fly..Ja til kollektivtransport for folk over 175!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Nei, aldri. De splitter da ikke opp familier fordet, om dere da ikke er de aller siste som sjekker inn.

Bare tøys å betale, synes jeg.

Skrevet

Nei det bestiller vi aldri.

Selv ikke da vi fløy til USA med tre barn på 3 mnd, nesten 2 år og 4 år, hvor de to yngste fløy på fanget.

Begge ganger fikk vi seter der hvor en kunne henge opp slik seng, og på hjemveien ble vi til og med oppgradert til buissnes på en av strekningene, he he.

Nei dette er slikt jeg ser på som ekstraservice som skal gis til de som trenger det mest og ikke noe jeg vil betale for.

Skrevet

Hvor der det bra å sitte når man reiser med små barn på fanget da? Bortsett fra helt fremst (allerede opptatt)

Skrevet

Det er kjempeflott å bli tatt hensyn til på så lange strekninger! :-)

Men på charter flyet som vi har bestilt kun flyturen vår på syntes nok de fleste at de bør bli tatt hensyn til ;-) og jeg har en følelse av at en da bør punge ut om en vil sitte litt greiere. Forrige gang vi reiste med charter fly uten å ha bestilt plass ble vi liksågodt plassert helt bakerst i de setene som heter "ubekvemme" seter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...