MyLittlePony Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Hei! Er det noen av dere som har opplevd at understellet til Emmaljunga vognene ruster?? Det kunne de fortelle meg på Brio-butikken...så jeg lurer på om det er et sagstriks, eller om det er noe i det? Som dere sikkert forstår står jeg mellom å kjøpe vogn enten fra Brio eller Emmaljunga :-)
Makko med to små gutter Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Har hatt min i litt over et år. Ikke en rustflekk her. Men vogna står også inne...men får aldri noe som helst vedlikehold. Er kjempefornøyd!
de_to og den lille Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Jeg hadde en emmaljunga vogn da jeg var liten, den har stått i en rå kjeller i barndomshjemmet mitt i over 20 år, fant ikke én eneste rustflekk på understellet!! Desverre var den ganske falmet i fargen så den blir ikke brukt til vår lille :/
mastermind Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Min er 2 år gammel og ikke noe rust. Stått mye ute både i regn og snø
mona82 Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Min er tre år gammel, og har ingen antydning til rust.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå