Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk positiv EL test dag 8-9 denne mnd, og nå fortalte min søster meg det er ikke bra med tidlg EL.. har mistet 2 ganger før, kan det har noe å si?? bekymret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke noe om dette jeg, men jeg trodde det var motsatt. At det ikke var bra å ha sen EL. Dette fordi egget ikke rekker å feste seg før TR kommer.

Skrevet

Leste dette om tidlig eggløsning ?

"Your body probably hasn't had enought time to make mature follicles and your lining is probably not as thick so it will sustain a healthy pregnancy"

Skrevet

Hvor lenge har dere prøvd??

Høyst sannsynlig har ikke dette noe å si for babylagingen. Sykluser over 21 dager, er visstnok "normalt", som det sies.

Derimot hvis dere prøver lenge, du opplever mange kjemiske graviditeter eller tidlig sa (kjemisk, mensen en dag og to forsinket, med svak positiv test) , så bør du kontakte lege.

Vil bare anbefale deg å ikke lete etter problemer. Stress er vel nr.1 faktor til at det kan ta lang tid å bli gravid. Å lete etter problemer som KAN være, hjelper ikke noen... med mindre lege eller gyn leiter for deg ;)

...Det er jo flere her inne som har blitt gravide rett etter mens (hatt samleie dag 4-5 og sånn) og var like gravide noen uker etterpå. Så, som jeg sier. Høyst sannsynlig er alt helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...