venter på Leander Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 skal ha min første akupunkturtime i dag og er kjempespent på om det vil ha noen virkning?? er gravid imin12 uke men er fortsatt like plaget med kvalme og oppkast. Noen som har noen gode erfaringer ???
theamortil3 Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Har ingen erfaring men har også time til det idag. Har faktisk time om en time :-) Gleder meg og håper det hjelper meg da jeg spydde i ni måneder med gutten min sist...Krysser fingrene for oss.
chicka_85. Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 var på en time i forrige uke og skal imorgen, spyr ikke så ofte nå, men brekker meg fortsatt og kvalmen er ganske intens til tider.. men har absolutt blitt litt bedre! Er 8+2. Lykke til
magica fra tryll Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Har hjulpet meg mirakuløst i 2 svangerskap:)
venter på Leander Skrevet 9. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2010 Da var 1 time unnagjort. Jordmor satte en nål i hodet, en i panna og en i hver hånd som jeg lå med en halvtime. Rett etter timen følte jeg meg bedre men dessverre så har jeg kastet opp senere opp på dagen. Skal gå en dag i uken så håper på bedring etterhvert. Hvor ofte går dere andre??
magica fra tryll Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Hei! Jeg gikk bare 2 ganger med en dag imellom nå siste gang. Fikk da nåler i øra, halsen, mellomgulvet, hendene,føttene og også sånne nåler som du teiper på og går med til de faller av. Hadde en time med litt "påfyll" etter noen uker... Forrige gang gikk jeg ca annenhver dag i 2 uker, altså 6 ganger tilsammen. Men tror hun akupunktøren var litt "snillere" med nålene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå