Gå til innhold

Andre bosatt i Møre og Romsdal ?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært fint å kommet i kontakt med andre fra denne kanten av landet som også er prøvere/kanskje slitere?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Eg er frå Møre og Romsdal ja :) Kjekt å kunne ha kontakt med andre i "nærheta" ;-)

Kor du er ifrå då?

:o)

Skrevet

Bor ikke så langt Kristiansund jeg da :)

Hva med deg ? :) Vært prøver lenge ??

Skrevet

Kjem frå Voldaområdet eg :) Nesten i kvar sin ende av fylket ser eg ;)

Jo, kan jo skrive litt om meg... Jobbar som sjukepleiar, trivst veldig godt med det. Sambuar med verdens beste (soklart, hehe..) mann, og vi ynskje oss veldig ein liten ein.. Slutta på p-pilla i oktober-09, og var innstilt på at det kunne ta tid - sjølv om skuffelsen er nesten like stor kvar gong likavel. Føler meg ein smule sytete for at eg synes det har tatt litt tid, når eg ser kor mange som har prøvd verkeleg leeeeenge, så prøva å ikkje syte for mykje ;) Det kjem når det kjem, berre det kjem seier eg ;)

Merka at eg blir veldig hekta på det når eg er her på BIM, så kanskje burde eg tatt litt pause herifrå, og tenke på andre ting ei stund. Men må innrømme at akkurat det er ein smuuule vanskeleg.... :-D Er ikkje sånn kjempeaktiv med tiltak igrunnen, går til akupunktur og tar Agnus Castus for å få korta ned syklusen, tar Folat som anbefalt og har CBFM.

Med deg då? :) Ser du har prøvd lenge utifrå nicket ditt...:( snakk om mange år?

Skrevet

Volda-område du ja , da er vi på hver sin kant da ;) -men det gjør da ikke noe :)

Man blir veldig avhengig av BIM , men det er liksom mye her som er så interessant,man følger med mange damer på veien mot å bli gravide,og så er det jo tips her å der man plukker med seg på veien :)

Å jo-det er lov å syte,nærmer seg jo ett år for deg - men fortvil ikke - du skal nok greie det snart tenker jeg :) ikke engst deg for mye ennå :)

Litt om meg da - vært prøver siden august 2007 - så vi er inne i vårt 3dje år som prøvere da... og tida har vært til tider hard og vanskelig ja! - Men nå er vi igang i utredning,og jeg vurderer sterkt å hoppe på privat utredning videre enn offentlig ja.

Jeg ventet 7 mnd bare for å komme meg til gynekolog!

Men den 18 august skal jeg til akupunktur og se om ikke kanskje det kan hjelpe... :) jeg har iallefall håpet oppe ennå :)

Jeg og samboer driver gård og jeg jobber på en skole utenom,trives :)

har 2 hester som tar sin tid å trene og stelle,og jeg storkoser meg - men det mangler en liten en kjenner jeg...

måtte vi klare det snaaaaaaart ;)

Skrevet

Åjåj, har prøvd lenge de då.. Godt de er i gong med utredning iallefall :) og at du held håpet oppe enda :)

Har ei venninne som hoppa over på privat utredning og prøverør, fordi det offentlege tok altfor lang tid, og ho anbefalte det på det sterkaste. Er såklart mykje dyrare, og inga sjølvfølge at folk har råd til det..

7 mnd for å komme til gynekolog!??! Det er jo helsenorge på sitt beste... Eg har påvist endometriose, og av den grunn er eg heldigvis innenfor systemet og går til årlege kontrollar. Reknar med eg skal no i haust ein gong, og han veit at vi prøva, så eg håpar han har litt forslag til meg om det ikkje har klaffa til då.

Er vel det at eg har endometriose som gjere at eg er redd eg ikkje får det til, iallefall ikkje uten hjelp. Men som gynekologen min sa: det finst alltids hjelp om det må til... Så ein liten spire har eg verkeleg trua på at det blir ein gong;) Sjølv om det blir litt syting innimellom :-D

Komt langt i utredninga?

Har prøvd akupunktur for diverse plager og lang syklus i snart eit halvt år. Ingen resultat på graviditetsfronten, men det har jo ikkje gjort noko værre, så eg fortset med det reknar eg med. Har lest her på BIM (så klart..hehe) at det er mange som har hatt effekt av akupunktur, så håpar verkeleg du òg har det.

Sambuar kjem til å vere vekkreist på jobb når eg har EL neste gong, slik at neste forsøk blir ikkje før i september... :o( Hadde store planer om at om TR kom, skulle eg ta ei pause frå BIM til iallefall neste reelle pp, for å koble ut litt graviditet og prøving osv, men det er jammen ikkje lett ;o) Lika å følge med på korleis det går med andre, og so lære eg no ein del som du skrive :) Så eg blir nok her innimellom likavel :)

Berre litt synd å måtte ha neste IKM i veke 40/41 - det føles sååååå lenge til... :)

Får verkeleg håpe vi klare det snart ja :) Det er iallefall ein etterlengta spire med oss begge ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...