KmammaK Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Har fått korrigert terminen min, og ville gjerne endret den til riktig her inne, noen som vet hvordan en gjør det?
titti80 Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Du går inn på din side og går videre inn på brukerinofrmasjon...
Nykommern Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Takk for tipset, har forsøkt jeg også men ikke fått det til. Sett meg "blind" på min side tror jeg...
KmammaK Skrevet 10. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2010 Ah! Takk jeg fant det! Hadde ikke lagt merke til at det var noen faner over der:) så bare på rediger profil og der gikk det jo ikke;P Så til du som var litt "blind" se liksom over den loddretterekken med valg til høgre, det er en vannrett linje over, hvor det er flere valg, der står det riktig fane!
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Jeg endret mitt der i går, men det er fremdeles ikke oppdatert under infoen på "din side." Det er endret på profilen og terminlistene, men ikke der. Infoen er fremdeles om den uka jeg ville vært i før UL sa noe annet, og dato for fødsel er heller ikke endret selv om jeg endret det som beskrevet i postene over her. Så vet dere andre det, om deres også er treg og ikke oppdateres. Kommer sikkert etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå