<3 R med baby i magen <3 Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 konstante vonde mensensmerter og har vært på do 2 ganger idag allerede. noen som har hatt det slik før? kan ikke huske jeg hadde det første gangen jeg gikk gravid.Det er 14 dager igjen til termin.
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Jeg har det akk sånn som deg.. Er langt i fra noe koselig.. Har selv 4 uker igjen.
<3 R med baby i magen <3 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2010 godt å høre at det er flere. man blir litt bekymret når man brått våkner med sånne type smerter.de konstante smertene har gitt seg nå, men sitter nå med kynnere hvert 10 min, håper jeg slipper å ha det slik i 14 dager til :/
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 godt smertene har gått vekk ihvertfall da.. hvem vett kanskje du slipper alt snart, kanskje den lille bare har lyst å komme ut i den store verden =) Lykke til ihvertfall!!
<3 R med baby i magen <3 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2010 det hadde vært helt supert om han bestemte seg for det takk takk og lykke til selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå