Gå til innhold

Huff, kjenner meg nesten desperat..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet i sommer, og føler nå at å bli gravid igjen er det eneste som kan fylle tomrommet. Klarer ikke koble ut og slutte å tenke på det. Leter etter symptomer, men finner ikke helt det jeg ønsker..

Har noen hatt et svangerskap uten veldig ømme pupper? Eller kan det komme siden? Jeg har så vidt litt ømme. Og så er blodårene veldig tydelige på dem -noe som har vært typisk når jeg har vært gravid. Men kunne ønske puppene var skikkelig ømme! Kanskje? Kanksje ikke.. Og sånn holder jeg på å snu og vende på alt hele tiden..

Blir gaaaal!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veldig godt !!

Jeg mistet mitt barn i 2006 , da hun var 3 måneder i krybedød...

jeg fikk ett utrulig stort tomrom i meg , så da jeg endelig ble gravid igjen i 2009, så ble det ganske så mye bedre om jeg kan si det slik.

Krysser virkelig fingrene for at en spire snart sitter hos deg !!!

Skrevet

Ååå, så trist! Ja, det kan jeg tenke meg ble et stort tomrom! Kan ikke forestille meg hvor tøft det må ha vært! Så godt at du fant trøst i en ny graviditet. Og så vil den lille jenta alltid være med i hjertet.

Det blir jo anderledes for meg som aldri fikk kjenne den lille. Men sorgen over å miste et barn er der. men på samme tid hadde det vært verre å miste han jeg har og kjenner så godt. Ting er ikke så enkle og går så automatisk som jeg trodde som barn, gitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...