Gå til innhold

skjer ting her i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

har rier, med ujevne mellomrom.... ca ti minutter mellom fremdeles, så det er langt igjen, men det er da en start :-) på tide, jeg er ti dager over, så smertene er etterlengtet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper bare inderlig at dette ikke gir seg nå altså.... har holdt på hele natta.

Skrevet

Da er det nok omsider noe på gang.

Lykke til!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅH, så spennende Vimsa. Har tenkt sånn på deg. Lykke til videre og gleder meg til oppdateringen videre!

Skrevet

hei igjen... holder på ennå jeg, med ca åtte til ti minutter mellom riene. de er vonde, og som tredjegangs er jeg ikke i tvil om at det er rier, men de er absolutt overkommelige hittils. dette minner veldig om min første fødsel, den tok laaaaang tid...

er så innmari glad for at det endelig skjer noe her....

Skrevet

Så bra Vimsa! Endelig!

Lykke til og håper du får en fin fødsel!

Skrevet

Litt skrekkblandet fryd når det først er igang, er det ikke?

Mange tror jo at fødslene går raskere og raskere for hvert barn,men jeg fikk høre på sykehuset at fødsel nr tre ofte er en mellomting mellom nr en og to, så det kan vel stemme hvis du føler det tar lengre tid enn forventet. Men det er vel godt å endelig være igang og vite at du snart har babyen utenfor.

Åh, som jeg gleder meg til jeg er ferdig! Bare maserier her....

Masse lykke til!!!!!

Skrevet

Lykke til!! Blir spennende å høre hvordan det går!

Skrevet

Så spennende! Bra du endelig er igang! Gleder meg til å høre hvordan det går. Lykke til! :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Så spennende! Masse lykke til!!

Skrevet

JUHUUUU:) Så spennende vimsa:)))))

Ønsker deg masse lykke til og en flott fødsel!

Stor klem

Skrevet

hjeeeelp.... nå gikk det femti minutter plutselig heeelt uten rier..... kan da ikke stoppe opp nå?

det skjedde med førstemann jeg gikk også forresten, sto plutselig helt stille i to timer, før det var igang igjen.

For dette kan ikke ha vært maserier, kjente jo så inderlig godt igjen smerten fra da jeg ble satt på drypp med med nr to....

kjenner jeg er urolig og blir innmari deppa hvis det ikke kommer igang igjen snart nå altså.....

Skrevet

Noe er i gang i alle fall, helt klart =) Skal du på kontroll i dag? Krysser fingre og tær for deg nå! Forandrer det seg når du er oppe og går eller sitter i ro?

Stor klem fra

Skrevet

så hyggelig å høre fra deg :-) ja, skal på kontroll idag, klokka fire. spent..... nå hadde jeg en litenri igjen. blir så innmari glad når smerten kommer. de forandrer seg ikke om jeg flytter eller beveger på meg. gjør mest vondt i sittende egentlig....men vondt uansett når de først kommer.

Du da??? koser du deg med babysen????? stolte storesøsken også der kanskje???

Skrevet

hvordan går det?

Skrevet

Så spennende:D Håper riene fortsetter og at du snart har gullet i armene dine:):) Lykke til!:)

Skrevet

Lykke-lykke til Vimsa :))

Om noen timer har du gullet ditt i armene :) *misunnelig*

Håper du får en drømmefødsel!

Skrevet

dere er verdens beste... herlig å ha dere her inne. nå har riene begynt å ta seg litt opp igjen, så da får jeg dratt opp håpet litt igjen.... blei jammen en pause på nærmere to timer.... men nå begynner det så smått å komme seg igjen. kontroll klokka fire... (planlagt)

Skrevet

Lykke til ;) Håper det er din dag idag ;) Å send fødestøvet videre når du er ferdig.. ;) Venter spent på fødselshistorie ;)

Skrevet

Åh, bare å glede seg!! Storesøster er veeeldig stolt, og klarer ikke å holde seg, bare mååå kysse og kose hele tiden. Lillestoresøster også, men er litt mer opptatt av sitt. (3 år, hehe - har nok noe med det å gjøre også=)

De hopper til unnsetning begge to, hvis det knirker litt fra lillebror=)) - noen som gleder seg hjemme hos dere nå??

Klem, og drysser i all hemmelighet litt bortgjemt fødestøv bort til deg****

Skrevet

Masse lykke til vimsa!!

Skrevet

Så bra at riene tok seg opp igjen da! Håper du blir igjen på føden etter kontroll!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...