Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 ja da sitter jeg her i sengen da å får apsolutt ikk sove:( å jeg som vet at kroppen min egentlig trenger søvn. noen som har tips for å få sove?
Mellirs ♂ '10 Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Får ikke sove jeg heller=/ Eller, nå har jeg ikke akkurat prøvd så hardt, men jeg er lys våken, og sovner aldri så "tidlig" som dette lengre. Har dessverre ingen gode tips, men håper det er noen andre der ute som har det Jeg vil enten sovne eller føde, samme hva, kjeder meg litt
MizzaM Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Ikke en sjans...Leser bøker og sitter på nett til kroppen stopper...natt etter natt:S! Nattevåk kommer til å være smårips i forhold til dette;))!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Jeg sover heller ikke. Sover ikke før 6-7 tida jeg, og bare 4-5 timer. Man må nesten bare sove når man kan, prøve litt innimellom. Noen anbefaler Ricola natta-te. Ellers...tja, stå opp og finne på noe, prøve igjen litt senere?.. Nattevåk blir knall ja!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2010 sovnet tilslutt, sikkert i 3 tiden, men er våken igjen nå :/ alt for lite søvn, trenger jo å lade opp til fødsel nå...
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Prøv å ikke stress for mye med det, og sov når du kan. Jeg sov fra 9 til 14 i dag, ikke sjans før. Noen netter blir det bare 2 timer. Men det er helt normalt har jeg skjønt. Blir fort stress hvis du føler du MÅ sove og MÅ lade opp til fødsel. Bare ... slå deg til ro med lite søvn, kanskje du sover mer da
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Jeg får heller ikke sove Slitsomt, sovner først tidlig på morgenen og når jeg må stå opp da er jeg stuptrøtt.. Skal passe på å slappe godt av på dagen når frem til babyen kommer og prøve å sove litt også. Er jo helt bak mål at man skal bli sånn her mot slutten når det er da man trenger energien til fødsel..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2010 ja jeg prøver å sove når jeg kan men er ikke så lett å sove så mye på dagtid da jeg har en på snart 3år i hus å pappaen jobber skift.. stresser ikke så mye med det men veldig kjedelig når jeg er kjempe trøtt men allikervell ikke får sove:(
DevilDoll © Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 Sover lite da jeg rett og slett ikke klarer å ligge.Så halvsitter i senga og leser og titter på tv.Sover litt innimellom men våkner hver gang jeg prøver å snu på meg..
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 10. august 2010 #10 Skrevet 10. august 2010 Melder meg også inn i søvnløsklubben. Umulig å finne en stilling hvor jeg slapper ordentlig av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå