Gå til innhold

tok test tidligere i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde den var negativ,men så så jeg på den igjen nå!da var det en veldig svak strek ved den sterke streken!hva betyr det da?venter ikke mens før til fredag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig veldig rart... Åssen type test var dette? Man skal egentlig se bort ifra resultat etter så og så mange minutter. Det lengste er vel en halvtime etter... Så om det har kommet en veldig svak strek mange timer etterpå så mener jeg dette er et falskt resultat. MEN, er jo fortsatt 4-5 dager til IKM for deg, så syns absolutt du skal teste igjen på fredag (om ikke TR dukker opp)... ;)

Lykke til da :)

Skrevet

Det var en quickrespons test tror den heter det...så og på den jeg tok for noen dager siden den er fremdeles negativ!så tror jeg tar en ny i morgen og jeg!

Skrevet

Ja, gjør det du! :) og om den testen i morgen er positiv, så har du jo fått bevist for oss andre at det faktisk kan skje... at en test viser positiv etter lenger tid enn det som står i bruksanvisningen :)

Blir spennende å se hva resultatet blir i morgen!

Oppdater når du har tatt en ny test :) Lykke til!

Skrevet

Hei, dette skjedde meg da jeg var gravid sist. Tok en test ca 2 dager før jeg forventa mens. Første var den negativ, men etter 3 timer var den positiv. Tok en CB digital 2 dager senere som var positiv,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...