Nybakt mamme til prins<3 Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Er på jakt etter en lett vogn som er lett og liten når man legger den sammen, men samtidig har stor og god bag. Har ikke store peilingen på det området, men håper noen med erfaring kan gi meg noen tips:) jeg får jo gutten sent på høsten, så bagen blir jo brukt hele vinteren så må være lun og god. Noen? Jeg har termin 3nov, men ser ikke på det med vogn som noen hast.. er vel måte på hvor mye en går tur de første ukene? eller?
GuttemammaTilTo Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 vi har en simo kombi, den er absolutt fantastisk å trille i regn, vind og vær ellers, men litt stor og tung å løfte, og er ikke av den minste sorten. vil nok tro at en emmaljunga vogn tar mye mindre plass men fremdeles har stor og romslig bag :-)
engleving Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Jeg har kjøpt en TFK joggster twist, stor og lun bag, og tar veldig liten plass når du slår den sammen.. Har forøvrig hørt mye negativt om Emmaljunga- tung, blir fort "lurvete" og slitt.. Simo er standard, god og stor bag, men som innlegger over skriver, litt tung.. Har hatt trehjuling før, og sverger til det denne gangen også, selv om jeg bor på landet Lykke til med vognkjøp
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 har kjøpt bebe confort high trek, god og lun bag og ikke av de minste baggene heller. den tar ikke så veldig stor plass når man legger den sammen heller.
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Bri Go:) Tar veldig liten plass sammenlagt, og bagen holder fint over vinteren for et novemberbarn. Lett og nett vogn:)
Voyeur Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Da du får novemberbarn, kan det også være lurt å tenke på trillekomfor! Ikke så gøy å slite seg gjennom snø og vint og på is med ei vogn som er dårlig på vinterføre. Har kjøpt emmaljunga, og vogna er lett og trille, stor bag og jeg valgte den fordi den virker mest lun og god. Ps: Kjøpt brukt, og den ser ny ut;)
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Snakket med flere damer på både Barnas hus og Liten, og de sier at er det mye snø i veien hjelper det ikke å ha en vogn med store hjul.. Har du prøvd å sykle på snøføre?? Store hjul, men helt umulig! Sats på at det er brøyta, og da spiller det liten rolle om du har små eller store hjul på vogna! tror ikke så mange kommer til å trille så mye i to meter snø uansett! Jeg har trillet både Simo og Emmaljunga på skikkelig snø og vinterføre (jobber i en bhg som er mye på tur med vogner), og hjula fyller seg med snø, sånn at vogna blir 5 kilo tyngre å dytte på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå