Jippiajajee Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Hvor mange ganger om dagen har dere kynnere ca.. og hvor kraftige er de?? Spør spessiellt dere som er flergangs, siden førstegangs sjeldent har så mye kynnere:)
MissVaiper Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Jeg er førstegangs og 15 dager til termin, men tenkte jeg kunne svare allikevel. Jeg har ikke telt dem, men iallefall hver gang jeg reiser meg opp får jeg kynnere. På grunn av bekkenet klarer jeg ikke å være i en stilling for lenge. Trenger noen ganger å stoppe opp og puste litt ekstra før jeg kan fortsette med aktiviteten. De har den siste ukene blitt hyppigere og sterkere hos meg.
PKMO Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Jeg har kynnere så mange ganger om dagen at jeg ikke klarer å telle. De varierer veldig i styrke. Dersom jeg går i trapper eller bærer på jenta jeg har fra før, så kommer de kraftigere enn andre ganger. Opplever også mye kynnerer etter måltider.
Gjest poäng Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Tredjegangs, hadde mer kynnere med andremann enn jeg har nå. Men til gjengjeld så er kynnerne mye sterkere nå og kan også stråle bak i ryggen. De er ikke rievonde, men jeg må gjerne puste meg gjennom de kraftigste. Ikke tenkt over hvor mange ganger... 15-20, kanskje? Mest på kvelden. Med andremann hadde jeg kynnere "hele tiden".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå