Gå til innhold

Baby og Ergo bæresele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som blir 3 mnd om en uke, han blir nå bært i ergoen med føttene i "froskestilling" inne i selen...

Når kan jeg begynne å bære han med føttene ut på hver side? Vil ikke begynne med det for tidlig.. Det står skrevet noen plasser at jeg kan starte med "vanlig" bæring på mage rundt 3 mnd.. Er det noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg kjøpte Ergo når mini var 3 1/2 mnd og da anbefalte de i butikken at vi droppet nyfødtinnlegget siden han satt fint i selen uten det. Har ikke hatt selen mer en 1 uke, så har ikke all verden av erfaring med den. Men er godt fornøyd hittil :-)

Skrevet

Hei. Jeg droppet spedbarnsinnlegget da han var ca 7 kg. Da satt han godt i den med føttene ut på sida. Snakket med fysiot. på helsestasjon som sa dette gikk fint.

Skrevet

Jeg bar også med froskestilling i starten. Merket egentlig veldig godt når han var klar for å sitte med beina ute. Falt seg liksom naturlig. Kan være greit å ha en liten pute eller brette sammen et helseteppe el å ha under rumpa(jeg bruker puta fra spedbarnsinnlegget). Da trenger han ikke skreve riktig så mye og kommer høyere opp i sela.

Skrevet

Takker for alle svar :) Får ha han i froskestilling i noen uker til da, så får jeg prøve å ha ut føttene når han er 3 1/2 mnd ca... .. Og skal putte et teppe under rumpa :) Lurt tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...