Gå til innhold

Anbefalte innlegg

når man kan klemme litt blank væske ut av brystene, fungerer de da mon tro til og amme, fordi eg har hatt en stor brystredukssjon for ca 3 år siden. og var sikker på at eg ikke kunne amme, (ble fortalt det da)

og det som ligner gulaktig voks fra porene på knoppene, er det tørket væske??

vil virkelig amme altså.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142175259-blank-v%C3%A6ske-fra-brystene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt brystreduksjon. Allerede i uke 16/17 merket jeg blank væske, og den væsken er nå blitt hvit. Så kanalene er jo iallefall i orden! :) Vil jo også helst amme!!

Da jeg tok operasjonen ble jeg fortalt at det var 50% sjans for at eg kunne amme, men legen min nå sier at det går mer på hvor mye melk man er stand til å produsere siden melkekjertlene kan være reduserte.

Dumt at ulike leger sier ulike ting!!

• 2 måneder senere...

Det som er allervanligst med en reduksjon er at de først fjerner fettvevet rundt kjertlene. Fjerner de mer er det et større inngrep. Brystvorten blir heller ikke tatt av og lagt til sidestilles som noen tror, (noe jeg trodde en stund) men de sitter på. Såg en opperasjon. Nasty men lererikt.:) så amming kan de fleste, gjelder bare og slappe av sån at hypofysen blir godt stimulert, går dårlig under stress. Ev når fremmedfolk skal massere brystene på fodestuen.(ammehjelpen). Annyhow lykke til til alle og enver.:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...