Gå til innhold

Når vil en matvare gå over i melka og hvor lenge vil det sitte i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg spiser reker på ettermiddagen og pumper meg på kvelden og natta, vil det da fortsatt være i melka morgenen etter? Hvor lenge sitter det i?

Skal i utdrikningslag der det serveres reker, og jeg er litt redd dattera mi på 8 uker vil reagere på det. Passer liksom aldri å pröve det ut heller. Men jeg skal altså ikke amme henne igjen för på morgenen, så jeg vet ikke om hun vil få det i seg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er vanskelig å finne svar på akkurat det. Derfor er man bare nesten nødt til å prøve seg fram. Noen barn reagerer ikke på noe, mens andre barn er mer ømfintlige.

Syns du skal kose deg med reker. Og hvis du merker noen tegn til reaksjon hos datteren, så vet du at du bør holde deg unna reker resten av tiden du ammer.

Jeg prøvde lenge å holde meg unna kålrabistappe, fordi alle fortalte at alle babyer fikk vondt i magen av det. Men så klarte jeg ikke å holde meg da det var jul, og spiste det. Jenta mi reagerte ikke det spøtt på det ;)

Skrevet

Takk for svar ;)

Prövde meg på to rekesmörbröd i går kveld. Ingen reaksjon ennå, så tror det går bra! JIPPIII!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...