TiNi88 Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Hei. Jeg er nå i 5.uke og er usikker på om jeg skal kjøpe en Besafe graviditetssele for å være på den sikre siden når jeg kjører bil. Har dere kjøpt det, eller synes dere det er unødvendig når barnet fortsatt ligger så trygt til? Noen som eventuelt vet om andre merker er bedre, eller hvor de kan selges biligere en på barnas hus: http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/bilstoler/besafe-gravid.html?manufacturer_id=14
Andywife Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Jeg har fått låne et sånt belte, men vet ikke om jeg skal bruke det.. Sjekk her hva Trygg Trafikk mener: http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2943
Et lite barn i magen :) Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Jeg brukte det under forrige svangerskap og skal bruke det denne gangen også! Syns det er veldig sikkert!
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Jeg har men har lånt mitt vekk til min svigerinne, så må låne fra ei annen. Men hun er på ferie. Men skal bruke det!!! Faktisk litt deilig å ha det på, så ikke belte presses på magen!
Lille- MO Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Jeg kjøpte mitt via nett og betalte 280,- for besafe. gratis frakt var det og;) jeg har lest at ingen av beltene er 100% sikre, men jeg kjøpte det også mest for velbehag, da jeg kjører mye bil i jobben.
Annebolle Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 Vi bestilte mitt fra Naf. Det kostet ca 500 med frakt tror jeg.Du kan like gjerne kjøpe først som sist, du kommer til å føle deg sårbar på magen ganske snart.
TiNi88 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2010 Tusen takk for gode svar *løper og kjøper*
Jojo x3 Skrevet 9. august 2010 #10 Skrevet 9. august 2010 Anbefaler alle å bruke det fra ca uke 12. Hvis du skulle komme utfor en ulykke vil barnet bli presset oppover og kvalt. Gravidbeltet kan være redningen for babyen!
Ella78 m/ A&M Skrevet 9. august 2010 #11 Skrevet 9. august 2010 Jeg skal snart begynne å bruke mitt, kjøpte det med førstemann, og på den tiden husker jeg det ble skrevet mye om hvor bortkastet det var... Hehe... Vel, komforten er også viktig. Men så syns jeg også det virker logisk, å få eventuelt trykk bort fra selve magen ved en evt kollisjon.
trollmamma Skrevet 9. august 2010 #12 Skrevet 9. august 2010 Nei, har aldri hatt sånn belte, og kommer heller ikke til å kjøpe det. Ser ikke helt poenget med det. Det er jo bare å passe på at beltet ligger under magen og stramme litt til. har aldri hatt problemer med at beltet ikke blir liggende under magen.
2 prinser:) Skrevet 9. august 2010 #13 Skrevet 9. august 2010 Hei! Er akkurat ferdi med mitt svangerskap og ar brukt det siden jeg fikk vite at jeg var gravd!! Så nå har jeg et som jeg gjerne vil selge,Besafe gravid belte i embalasjen. Tenkte jeg skulle selge de for 150 kr! Noen som vil kjøpe????
ltn :) Skrevet 10. august 2010 #14 Skrevet 10. august 2010 nå har det nettopp vært mye omtale om dette belte og at det ikke er med på å sikkre babyen noe mer og at det er der mest for komforen. men jeg må si at jeg bruker det syns det er genialt.
trollmamma Skrevet 10. august 2010 #15 Skrevet 10. august 2010 Nå har jeg sett den reportasjen om gravide beltet, og det var som jeg alltid har tenkt -nok en gadget som skal få folk til å tro de MÅ ha det og buke penger på det MEN, ser mange sier de bruker det for comforten sin del. Hvordan da? Hvorfor er det mer komfortabelt? Beltet ligger da på samme sted.
Lille- MO Skrevet 10. august 2010 #16 Skrevet 10. august 2010 for min del bruker jeg det som sagt for komfort. og i og med at jeg er lita og fortsatt ikke har særlig mage, har beltet mitt en tendens til å skli opp rett under navlen og der blir det liggende å presse. derfor kjøpte jeg gravidbeltet slik at jeg får senket selen lenger ned. når magen blir større vil jeg tro den holder selen unna av seg selv.
trollmamma Skrevet 11. august 2010 #17 Skrevet 11. august 2010 Sånn ja, da skjønner jeg. Aldri hatt det problemet jeg hehe Takk for at du stilte nyskjerrigheten min hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå