lykke73 Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Etter å ha kikka på denne siden siden den siste aborten og ble obs på at jeg faktisk hører inne her, skal jeg skrive noen ord.. Jeg mistet atter en gang nu i juli, da var jeg 7 uker på vei og tenkte at denne gangen vil det gå bra. Men den gang ei.. Jeg er så heldig å ha to flotte gutter fra før av, den ene er født i 04 og den andre i 08. Hadde jeg ikke hatt disse guttene og fokusert fremover hadde jeg nok logge litt nede nu. For jeg har gått i gjennom SA hele 8. ganger nu. Det var nok verst før jeg fikk den første. Det er liksom man håper og tror at det skal gå bra for hver gang, men så gjør det ikke det. Jeg har ikke fått noen større undersøkelse fra sykehuset, annet enn at du har jo barn fra før. Men kroppen går jo igjennom ei omveltning for hver gang. Så nu vil jeg forlange at de tar prøver og prøve å se om de finner ut noe. Har veldig lyst på en til, så tiden får vise om det blir en liten til i familien...
vil ha en til=) Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Velkommen inn i denne klubben som ingen egentlig vil høre til i.....men her er ofte mye støtte å få og en plass man kan få luftet tanker, forhåpninger og alt det som følger med. Så utrolig trist at du har måttet gå gjennom 8 SA. Jeg har også et barn fra før og synes som deg at det er lettere nå enn de 4 gangene jeg mistet før førstemann. Trodde aldri det skulle vår tur...var så inderlig sårt....Men nå har jeg mistet enda en gang og tenker at jeg må forberede meg på noen forsøk før det sitter en lillebror eller søster. Har fått igjen menstruasjonen nå etter SA for 4 uker siden så regner med at vi er tilbake til start. Det er ikke funnet noe galt med hverken meg eller partner. Skjønner at du vil undersøkes nå, det kan jo være noe det kan hjelpes med!!!!!Lykke til hvertfall!!!
lykke73 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2010 Takk skal du ha. Jeg har ennu ikke fått tilbake menstruasjonen etter SA for 4 uker siden, men den kommer vel... Man må liksom bare innstille seg på at det kan gå galt, men samtidig håper man i det lengste at denne gangen så blir det å gå bra. Tror det er bra at man har selv tro på det for at det skal gå bra. Ønsker deg også lykke til videre i forsøkene!!!
helixxx Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Hei..... fyttigrisen. 8 abortar! Det er jammen nokon som må tåle masse! Ønskar deg all mogeleg lykke framover! Håpar du kan få oppfølging og finne ut kvifor! Dt er jo supert at du har 2 barn frå før. Eg har også det....og trur at eg hadde knekt saman om eg ikkje hadde det. Har opplevd 3 abortar og er vanvittig lei av å "leve i unntakstilstand". Jaja....det går vel forhåpentlegvis bra å få det ønska barnet til slutt......vi må vel berre prøve litt fleir gangar enn gjennomsnittet.....håpar eg
lykke73 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2010 Takk for det. Tror egentlig ikke de finner ut noe feil, siden vi har fått til å bært frem 2 barn, så ser det jo ut for at det meste er bra, men det er tøft å gå igjennom missfall på missfall. Tenker at det må jo gå bra til slutt denne gangen også. Hadde først 3 aborter, så fikk jeg den første, så 3 aborter, så fikk jeg en til. Nu har jeg hatt 2 aborter, så får vi se om det rekker eller jeg må igjennom flere før det kommer en like skjønn baby. Det er jo bare et under at det går bra med så mange. Tenk på alt som skal klaffe for at man skal få et vidunder i fanget. Syns det er bare helt fantastisk. Det er jo de to som jeg har nu som holder motet og håpet oppe!!!
Luddes mamma Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Hei Lykke73 Så dumt at du også hörer til her inne. Får håpe at du (og alle vi andre) får ett velskapt lite barn snart. Skal du ha utredning, eller vil dere forsøke en gang til? Selv har jeg hatt 6 missfall. 3 MA og 3 SA. Alt fra uke 5 til uke 14. Har Leiden Mutasjon, så jeg bruker blodfortynnende, men det har ikke hjulpet så langt. Men jeg har en sönn födt i 05, så jeg vet at det kan gå! Er nå i gang med det vi sier er siste forsök... Går på Prednisolon (kortison) som er en ny og ikke så testet behandling. Terorien er at imunforsvaret er overaktivt og stöter bort fosterne. Så jeg krysser alt jeg har for at det sitter en liten spire snart - og at den blir sittende!
lykke73 Skrevet 10. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2010 Hallo.. Vi gjør ingenting for at det ikke blir noe nu, så vi prøver nok en gang til... Har hatt ferie og ikke vært i kontakt med legen min, da jeg gjorde det når vi kom hjem, hadde hun ferie til den 23. august. Så vi får se hva hun sier. De aller fleste legene sier at det trenger ikke være noe feil siden vi har fått to velskapte gutter. Men, de gangene jeg har klart å bært frem har jeg vært sykemeldt stort sett hele svangerskapet. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre om jeg blir gravid igjen... Den her siste gangen jeg var gravid hadde jeg jo ferie, men men .... Nei vi får håpe og tro at neste gang så går det bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå