Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Noen med erfaringer? Tenker på alt mulig, fra farge på stolen til service...
Fru F Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Vi har leid stol fra If. Fikk en fin helt ny Besafe izi sleep i blånyanser siden vi sa vi venter gutt. Veldig fornøyd så langt
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Gikk det lang tid fra dere bestilte den til dere fikk den?
Gjest poäng Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Vi har bestilt, men ikke fått enda. Den kommer to uker før termin, noe som vil si neste uke for vår del Vi bestilte, fylte ut autogiro-blanketten og fikk svar om at den skulle komme to uker før termin. Synes det virker genialt å leie fra dem, jeg regnet ut at da vil bilseteperioden koste totalt ca 3600,- Og de to dyreste setene, baby og junior koster ca 5500 totalt. Beltestolen som man har til sist koster ca 1000-1500 kr. Også slipper man å ha en eldre bilstol liggende i garasjen etterpå! :-) (vi skal ikke ha flere, så arv er ikke aktuelt)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Helt enig med deg, man kan spare masse...jeg vil ikke kjöpe brukte stoler fra folk jeg ikke kjenner og regner også med at det blir vanskelig å få solgt mine egne brukte stoler av samme årsak. Vi skal forhåpentligvis ha flere, men jeg lärer av de rundt meg og ser at det ikke alltid er så lurt å spare på alt mulig, for man vet ikke når neste kommer og da kan man plutselig stå der med garasjen full av "utdatert" utstyr. Bilstoler bör jo helst ikke väre mer enn fem år gamle pga kvaliteten på materialet osv...skal bestille stolen i morgen jeg! Men synes godt jeg kan få den med en gang, man vet jo aldri om man får för tiden og hva gjör man da...? (håpehåpe hihi)
Gjest poäng Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Hehe, det spurte mannen om, og da sender de den med engang. Kan jo hende at man må låne seg en bilstol på vei hjem fra sykehuset i verste fall. Ja, det er noe der også! Bilstoler blir fort gamle, og derfor kunne ikke vi bruke bilstol fra sist gang, fordi at nå er det over 5 år siden. Gleder meg til å få vår bilstol neste uke! Er også spent på farge og sånn
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 Vi har også bestillt fra If! I går, faktisk. Har termin 1. september så håper de er raske med å sende ut Vi valgte If av alle de samme grunnene som dere nevner. Dessuten kommer det ikke til å bli SÅ mye dyrere - man får jo ny stol når man trenger det og slipper å spare og lure på om man har råd til det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå