Gå til innhold

Svart, emmaljunga edge duo 09 tilsalgs ;)

Anbefalte innlegg

Bag brukt fra september - feb ca og sportsdel fra feb - august. Pent brukt vogn, ikke noen skader på den. Det er den svarte jeg har. Har vært veldig fornøyd me den, men skal ha nr 2 nå i desember igjen. Så trenger den ikke, for vi har kjøpt oss søskenvogn. Så det er grunnen :)

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ga rett over 9000 kr, å det var me stellebagen. Å har hatt en vogn til som jeg har brukt så derfor jeg selger den for 6500, for den er så lite brukt. Å stellebagen hadde en også fått med for den prisen. Så forstår du synes det er litt dyrt, men synes det er så dumt å selge den for så mye billigere enn det si den er så ny å lite brukt.

veldig dyrt ja... kjøpte en nesten ikke brukt 2010 model til 5000 (og den så helt ubrukt ut og understeller hadde nettopp blitt byttet ut grunnet en feil) den fulgte også med garanti som ikke hadde gått ut og stellebagen

Bla gjennom finn.no og se hva prisene ligger der for en lik vogn og hvordan tilstanden er.

Folk bryr seg ikke så mye om hvor mye den er brukt så lenge den ser fin ut og det ikke er noen skader eller feil ved vognen, at den ser ut og fremdstår som ny.

Da jeg kjøpe min emmaljunga edge duo så kjøpte jeg den på tilbud for 6500(2009 modell) så er det tilbud eller snart komme tilbud på slik vogn så går de nok heller og kjøper ny siden de ikke vil tjene på og kjøpe den brukt.

Babyshop/baby miljø har ofte tilbud på emmaljunga vogner vertfall når snart 2011 modellen kommer da vil de få vekk mest muligt.

Vertfall om vognen er kjøpt på en butikk som ikke er der de som kjøper den bor, da må de kansje reise et stykke pga garanti.

Ser oftere og ofter folk må langt ned i pris om de vil få solgt vognene.

Jeg fikk 4500 for min da jeg solgte den, men hadde også en farge som ikke fantes i 2010 modellene og når jeg solgte min så var nesten nettopp 2010 modellene komt ut.

Hilsen anno 01.14

Ja, vi får se om jeg kansje bør gå ner i pris. Men det var nettopp det jeg gjorde, gikk inn på finn å så va di låg på. Å der var det en vogn som sto for 6500 tusen, lik min !

Jeg også synes 6500 kroner er dyrt for brukt vogn. Fikk faktisk kjøpt en helt ny Edge-vogn som hadde vært utstillingsmodell med 20 % avslag pga fargen gikk ut av sortementet. En 2010-modell. I disse tider kan det være lurt å ta en tur i butikken og sjekke. Jeg føler ikke jeg har råd til å gi 2000 kroner ekstra bare for å få den fargen jeg helst vil ha.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...