Fru Tuttemor Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Noen som er svimmel her ? Holdt på å svime av istad da jeg røyste meg fra stolen..er det det som er blodtrykksfall? ble litt satt ut..:-/ er 12 uker idag.
minnimus83 Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 det ernormalt at noen blir litt svimmel, for eg har hatt det eg og, er mindre av det nå då, men det er viktig å huske på å drikke rimelig og nok mat, spise flere ganger til dagen for det er blodtrykket går som eb jojo n¨r du er gravid, eg er i uke 23 snart 24
Fru Tuttemor Skrevet 8. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2010 Ja okei daså takk for svar :) skal kjøpe noe sunn mellemmoåltidsgreier så jeg kan spise på når det blir litt lang tid mellom måltidene da..
Heanne Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Jeg har vært mye svimmel hele svangerskapet nå. Er med tvillinger og har veldig lavt blodtrykk. For meg hjelper det å ha en flaske vann med meg uansett hvor jeg går. Vann med kullsyre er det beste for å få bort svimmelheten for meg, men går med vanlig vann i nærheten bestandig
Snellamedto Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Ja jeg og er mye svimmel. Jeg var faktisk veldig svimmel de aller første ukene (ca uke 4), og etter det blir jeg det bare når blodsukkeret er lavt, når jeg reiser meg etc. Jeg må drikke mye, minst 2 l om dagen, og holde blodsukkeret i sjakk, spise en banan eller ei skive minimum hver tredje time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå