Gå til innhold

eeehm... kan DET være slimproppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 37+6 i dag, og når jeg var på do kom det masse "hardt/sterkt" slim. det var gjennomsiktig med en anelse grønnfarge? det var veldig sammenhengende og det var umulig å dele det opp kan du si. unnskyld for detaljer, men jeg lurer på om det kan være slimproppen? det var en god del også!

hadde sex i gårkveld (etter 5 uker UTEN, da han har vært på jobb)....

noen eksperter på dette området ?? :)

jeg har født før uten å merke noe til slimpropp, så vet jo ikke helt. har også hatt en god del "melkete" utflod....ser nesten ut som sæd, bare at det ikke er det. helt hvitt og flytende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde endel av det slimet der for noen uker siden faktisk å lurte selv på om det kunne være deler av slimproppen.. Mitt var også litt sånn limegrønt, hehe. Nam nam:P

Nå har jeg bare masse "milky" utflod..

Slimproppen gikk ikke som jeg vet om med førstemann, så jeg aner ikke altså.. Så henger meg på her. hehe

Skrevet

jeg er forresten 38+5 uker på vei.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Så godt å höre at vi er flere! Milky way all the way hehehehehe....det er skikkelig EKKELT og det er MASSE av det...og så er det grönnlig på farge her i gården, usjusj. Men uten andre plager eller lukt eller noe, har jeg ikke orket å ta det opp med legen...for å väre helt ärlig er det vel også fordi jeg rett og slett ikke har turt å si noe, synes det er så creepy...gruer meg til GU eller födsel hvis det skal komme tytende en masse sånt ut av meg. Virker jo helt uutömmelig jo! Huff, sorry....godt å få det ut :-p

Skrevet

HAHA ja det milky greiene er det MYE av altså.. Ingen ende på det virker det som.. Godt det ikke er lenge igjen:p haha

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg har vurdert å pröve ovesterin eller noe annet for å gjenopprette balansen der nede, men det virker jo egentlig ikke som at det er noe i ubalanse heller....det er bare så helt groteskt mye, og det gjör jo sitt til at sexlivet ikke akkurat er noe å skryte av. Jeg er livredd for at det skal komme noe slikt splashende så mannen ser det....hihi....slike ting burde man blitt advart mot tidlig i svangerskapet! Er jo ingen som har sagt en döyt om det, og nå, en måned för termin finner jeg ut at det er heeeelt normalt (som alt annet gugg og merkelig når det gjelder graviditet).

Gjest poäng
Skrevet

Den eneste gangen jeg har sett en slimpropp, så ut det ut som nettopp en slimpropp. En gedigen gjennomsiktig, dissende, geleaktig masse i trusa mi. Det kjentes GODT da den kom ut!

Dagen etter kom riene og resten av slimproppen, da sammen med blod.

Skrevet

aaaah, da får vi håpe det skjer noe snart. hehe :)

jeg har hatt litt småsmerter i natt men ikke noe mer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...