Gå til innhold

ROSA STREK!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åbåi!!

I dag tidleg tok eg med meg ein test inn på do, gjorde mitt, dekka den til med eit papir og byrja å telle inni meg...bar den med meg inn i stova, der mannen min fnisa over kor nervøs eg var, men så var han nok litt nervøs sjølv også! Då tida var ute gjekk begge to bort, og så tok eg vekk papiret. Ved første augekast var den negativ. Jaja, sa eg. Det var jo ganske tidleg å ta testen, det er jo berre 13 dagar sidan me byrja prøvinga...

Men så holdt eg opp testen for å sjå nærare. Vent no litt, er det ikkje ein strek her, då? Mannen min kikka. Den vart tydelegare. Jovisst! Det er ein svak strek der! Og den er rosa!! Ikkje berre ein skugge, men ein klar, rosa strek, sjølv om den er veldig svak!! Då stod jubelen i taket, og eg gjekk heilt frå konseptene, trudde eg skulle hyperventilera! Frøet var sådd og spirt på første forsøk!

Det er nesten så eg ikkje heilt trur på det, for eg hadde forventa at det kunne ta litt tid å laga born...skal ta ein test til om ei veke, og håper at den viser ein skikkeleg sterk strek! Men ein test kan vel ikkje visa ein falsk strek, vel?

Hurra!!! Då hoppar eg over i 1. trimester! :D:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Johooo =))

Gratulerer :o) Kan tenke meg at gleden var stor. Kos deg med spiren. Satser på å komme etter til 1.trim om ikke så altfor lenge..

Skrevet

Gratulerer så mye !!

en strek er en strek ;) viser ikke falskt positivt :)

;)

Skrevet

Hurra! Tusen takk! :D:D

Skrevet

gratulere så masse :D satser på å følge etter deg på 1.trim. om ikke så altfor lenge :)

Skrevet

Ja, hopp i halmen alle saman, det hjalp for min del! Haha :D

Skrevet

Gratulerer :)

Skrevet

Tusen takk!

Haha, no har eg vore og sjekka termin og alt det der, 20. april er altså dagen...og i følge kinesisk fødselskalender er det enten gutt eller jente, alt etter kva side eg sjekker på! :P Godt å vita...

Skrevet

GRATULERER :)

Håper på jubel snart her også.

Og det var da endelig godt at det enten ble gutt eller jente da :) Ønsker dere masse lykke til. Kos deg masse med den, snart, voksende magen

Skrevet

Gratulerer så mye!! :) Fikk positivt på min andre test nå jeg. HURRA!! Nå kan vi glede oss til tiden som kommer!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...