cakes Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 I går kveld, kl 22.03 ble lille madicken født:) etter en lang dag med vonde rier som ikke gjorde jobben sin løsnet det plutselig i 8-9 tiden på kvelden, da ble det brått 5cm. halv ti ble vannet tatt, og kl ti var prinsessa ute:) 3 korte press var det som skulle til, og 2 små pyntesting etterpå. vesla var nr 4 i rekken, så jeg valgte å dra hjem i dag. og vi koser oss veldig hjemme:)
vimsa .-) på overtid Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 åååhhhh, gratulerer så masse!!! så godt, endelig :-) gratulerer så masse så masse.... håper du kaster litt fødestøv til oss som venter og venter... jeg tar imot alt jeg kan få :-)
Lykken_er_tre Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Gratulerer så mye og for ett fint navn dere fant:) kos dere med snuppa:)
cakes Skrevet 8. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2010 takk, takk:) ja kjære vene, sender over masse, masse fødestøv! hold ut jenter, brått så er ventetiden over:)
vimsa .-) på overtid Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 takk takk... sitter og knasker fødestøv jeg nå :-)
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Gratulerer så mye! Jeg syns det er spesielt tøft gjort å dra hjem så tidlig når det er nr 4 i rekken... Tror jeg kommer til å ha behov for å hvile litt etter fødselen før jeg drar hjem til de 2 andre med den lille. Kos dere masse og nyt tiden som kommer
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 Gratulerer så mye med velskapt prinsesse:=) Kos dere masse nå:=)
MissVaiper Skrevet 8. august 2010 #9 Skrevet 8. august 2010 Gratulere så masse med lille prinsessa di!
cakes Skrevet 8. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2010 takk for gratulasjoner alle sammen:) koselig... hehe, joda jeg kunne nok blitt lenger på sykehuset men jeg klarer liksom ikke slappe av der.. også var eldstejenta mi på 7 veeeeeldig spent på å se lillesøster, og formen er bra så da dro vi hjem. kos det og, de minste her legger seg heldigvis tidlig så vi kan bruke all vår oppmerksomhet på lille prinsessa:)
missgs *OVERTID* Skrevet 8. august 2010 #12 Skrevet 8. august 2010 Gratulerer så masse med veslejenta di Så heldig du er som er ferdig og har henne hjemme sammen med deg Om bare noen ganske få dager er det min tur også, blir satt igang torsdag om ikke noe har skjedd, for da er jeg 12 dager på overtid! Ble jenta di født til termin?
A.S Skrevet 8. august 2010 #13 Skrevet 8. august 2010 Gratulerer sååå mye! Kos dere så masse hjemme, høres helt herlig ut! Sitter her på den 5 dagen med overtid, så jeg knabber til meg litt fødestøv jeg og knasker i meg )
2 boys & now pink Skrevet 9. august 2010 #14 Skrevet 9. august 2010 Gratulerer masse med lille jenten. Kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå