Gå til innhold

er så utrolig tungt å puste....puh..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 30 uker på vei nå, dette er andre babyen og hadde det ikke med første, men nå..fy søren så tungt det er å puste, liggende, sittende eller stående, føler jeg ikke får puste skikkelig. er vel bare det at babyen presser godt oppover nå, men gud så slitsomt det er...sf målet er normalt så er ikke noe kjempe baby der inne heller, har vært på vekskontroll og...

vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men ja, er jo her man kan dele ting så..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg på og klager litt jeg også...

Er 36+2 men skal ha KS om 15 dager og jeg får ikke puste!

Her er det aller verst om natta og det begynner å nærme seg "søvnapne" der jeg våkner hver gang jeg sovner på en måte av at jeg hiver etter pusten.

Det kjenner ut som om jeg faktisk slutter(!) å puste:(! Ligger ikke på rygg og er ikke veldig stor, men babyen blir vel alikevel stor tror jeg. Det var nemlig de 3 andre jentene mine(4200,4400,4700). De sa det var fordi hun ligger sååå dypt eller noe(siden Jeg ikke er stor til å være høygravid), men det er sannelig skremmende:(!

Hehe... Vet heller ikke hvorfor jeg skrev det helt, men ut kom det ihvertfall;))!

Skrevet

Ja, det ER tungt å puste!!! Særlig i varmen!!!

Skrevet

signerer denne jeg oxo!!!

Skrevet

Jeg sitter også og hiver etter pusten, mye bedre å stå enn å sitte for tiden. Får nesten litt panikk av det noen ganger, føler at jeg blir kvalt, og må reise meg for å få fylt lungene igjen. Begynner virkelig å glede meg til det er overstått....og enda er det 6 uker igjen....

Skrevet

off ja, ikke godt det her altså, er kjempe slitsomt. må og reise meg opp av og til for å få fyllt lungene mine...det svangerskapet her er tyngre enn det første, ikke fordi jeg har en 2 åring og, for hun er kjempe snil, men bekkenløsningen er myyye værre, kynnere som kommer og går hele tiden og dette med pusten da...blæ..har 10 uker igjen da.off..hehe

Skrevet

slenger meg på dette lasset jeg også..... veldig slitsomt og puste. og med astma i tilegg er det ikke gøy.... får ikke sove om natta, for tvert jeg legger meg kommer den forfærdelige astmahosten.... mannen min lå og hørte på meg en kveld etter at jeg hadde sovnet, hostet mens jeg sov og det hørtest vist ut som jeg druktnet når jeg pustet..... grusomt... men nå sitter jeg nesten når jeg sover, så da blir det litt bedre.. har også 10 uker igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...