Gå til innhold

Festeblødning eller tidlig mens??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg usikker her..

Jeg sluttet på cerazette for 4 mnd siden, og mensen kom ganske raskt tilbake (etter ca en mnd) I dag er det 23 dager siden jeg fikk mensen sist, og da hadde jeg hatt enb sykus på 31 dager sisden sist.. Jeg regnet med å få (håpet å ikke få) mens ca førstkommende fredag, for da var det 28 dager siden sist. Jeg følte at jeg hadde eggløsning for litt over en uke siden og hadde endel sex i forbindelse med det.. Men i dag fikk jeg altså en blødning.. Ikke mye, men det har det ikke vært når jeg hatt mens de siste gangene heller.. Så nå er jeg usikker da, er dette mens eller kan det være festeblødning??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være begge deler. Er nok bare å vente å se hva som skjer. Lykke til =)

Skrevet

Jeg har vondt i megn og ryggen også.. Man pleier vel kankje ikke det når egget fester seg?? Er sikkert mens..

Æsj.. det gikk vel ikke denne gangen heller...

Skrevet

MAGEN skulle det stå.. Vondt i magen :)

Skrevet

off ja tror jeg og har fått mensen før tia, er ikke forventet før på torsdag pga hadde eggløsning for ca 10-11 dager siden... håpet at det skulle være en festeblødning, men blør nok for mye til at det er sannsynlig... :( så må nok bare prøve på ny igjen ja....

lykke til videre!!! håper for din del at du har festeblødning!!!

Skrevet

Er nok mensen jeg har fått også.. Æsj.. Bedre lykke neste måned da!! Til oss begge to :)

Har du prøvd lenge, maiaprøverpå ny:) ?

Skrevet

ja får håpe det klaffer da :) har ikke prøvd så lenge, er på første pp etter spontanabort i juli :( hadde da bare 2 pp før den satt... var egentlig ganske avslappet til prøvingen før jeg ble gravid, men nå etter jeg mistet er jeg blitt mer babysyk enn noensinne, så håper at dette ikke trekker ut....

var ei på jobben som også mistet kun ei uke før meg, og idag fikk jeg vite at hun allerede var gravid på ny.... veldig glad på hennes vegne, men ble også litt lei siden jeg fikk mensen idag og visste at løpet var kjørt denne mnd.... men kan egentlig ikke klage, ser jo at det er mange her som har ventet i flere år!!!! jobber i barnehage så jeg får masse kontakt med barn der iallefall!!! har 14 små til låns jeg ;) har du prøvd lenge da? har du noen fra før kanskje? ;)

Skrevet

Jeg fikk det jeg trodde var mens 11dpo, men mye mindre enn normalt for meg hvertfall.. og sånn gikk det gjennom hele helga, for å være litt for detaljert så fylte det kanskje 1 bind til sammen hver dag lør og søn, mindre i går og nesten ingenting i dag. Testet positivt i går 13dpo, men siden jeg har blødd og fortsatt blør så er jeg litt måteholden med å glede meg og hopper ikke til 1.tri før jeg vet mer sikkert. Uansett, kan jo være noe sånt du/dere også opplever??

Skrevet

Vi var bare på 4 pp nå, og da har vi ikke egentlig ikke prøvd så hardt for å si det sånn :) Så det er jo ikke så lenge, men kjente jeg ble litt skuffet da mensen kom allikevel.. Hvis det var det det var da.. Det høres jo forsåvidt ut som den vims81 beskriver.. Fylte underkant av ett bind søn og man, og i dag har det nesten ikke vært noen ting.. Øyner et bitte lite håp, men er vel egentlig sikker på at dette er mensen.. Men venter noen dager og tar en test allikevel da :) For sikkerhets skyld :) Men regner med at vi må prøve på nytt neste måned..

Vi har ingen fra før nei, så dette er jo ekstra spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...