Gå til innhold

Dusjer mennene deres alltid før sex? Etter en dag på jobb f.eks?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om han er svett eller på noe vis skitte, eller har vært på jobb så gjør han selvfølgelig det. Min er uansett veldig flink til å vaske seg mellom hver dusjøkt også så jeg trenger aldri være redd for noe annet enn nyvaska tissemann. ;)

Annonse

Om han alltid dusjer før vi har sex? Nei?!

Han (og jeg) dusjer hver morgen, og ellers hvis vi har trent eller på annen måte blitt svette/møkkete - eller føler behov for en dusj.

Vi har begge kontorjobber, og dusjer ikke etter jobb, men vasker oss litt/fresher oss opp litt.

Blir veldig lite spontant da, eeehh, må bare dusje først! Hvis man ikke dusjer sammen da...

Haha da hadde vi måtte dusje her 3 ganger om dagen til tider så nei det gjør verken jeg eller han.

Dessuten dusjer han hver morgen og tar på seg rene klær og om han kommer tidlig hjem så har vi begge noen ganger ikke tid til å dusje før vi havner i senga ;)

Annonse

Han dusjer ikke før vi skal ha sex, sånn i seg selv, det ville jo blitt uhyrlig lite spontant og ganske kjedelig. Avbryte midt i forspillet fordi man må dusje, liksom..

men ja, han dusjer alltid når han kommer fra jobb. Og før han drar på jobb også. Så det er da et svært lite problem med svette og skitt her i huset.

Nei syns ikke det er så mye planlegging.

Den ene spør den andre, skal vi ha sex? og den andre sier ja eller nei.

Etter 10 år og to barn er det ikke så mye spontanitet med sex over alt lengere.

"Skal vi ha sex"??? Hahaha! Gudbedre så kjedelig!

Vi har nå vært sammen i snart 7 år og har både unger, bikkje, hus og full jobb, men her har vi sex sånn helt plutselig når lysten kommer over oss, og det er jammen ikke alltid dusj er tilgjengelig en gang. Å spørre sånn helt hverdagslig høres i mine ører helt absurd ut.

Forøvrig hadde mannen min kasta seg over meg om jeg spurte om det, og han hadde aldri kommet på å drepe stemningen ved å ta seg en dusj først mens jeg ble overlatt til meg selv for å vente på nyvasket underliv. Tar noen en dusj før sex, er den andre med, og dusjen endel av hele opplegget. Noe annet står for meg som grusomt stusselig!

Du får synes det er så kjedelig du vil. Jeg får i allefall orgasme hver gang og syns vi har det topp.

Hvordan klarer dere å få til spontan sex ellers i huset med flere unger og deres besøk?

Hæ? Synes det er mange som skriver at de dusjer etter jobb eller før sex? Men det vanligste er vel å dusje før man går på jobb? Eller?

Vi dusjer på morgenen vi, og etter trening selvfølgelig, men vi trener ikke hver dag. Ellers kan vi føle for en kveldsdusj i ny og ne, men hovedsaklig bare om morgenen.

Er det vanlig å dusje flere ganger om dagen? Med mindre man har en jobb som krever det da.

En kjapp tur på badet mens ungene leker ute, i kjelleren mens minsten sover, i sofaen etter ungenes leggetid, på morrakvisten før man har stått opp, på kjøkkenbordet en ledig ettermiddag etcetc. Vil man, så får man det til.

Tror du jeg hadde giddet ha sex med mannen min om jeg ikke fikk orgasme?

Vi har oss ofte flere ganger om dagen, og det er fint lite aktuelt å dusje før hver eneste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...