Monica_83 Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Lurer på hvordan kjennes de ut, hvordan vet man hva som er hva liksom? :-p Kjenner innimellom at magen liksom blir hard og oppblåst, er dette kynnere? Takknemmelig for svar!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 jeg har kjent det i en god stund nå og med meg blir magen steinhard. Ubehagelig og rart å gå med en kynner. Men er ikke vondt og blir ikke oppblåst. Er snart 18 uker på vei. Med første fikk jeg det ikke før jeg var rundt 30 uker på vei men kom tidlig denne gangen gitt.
Løvemor77 Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Høres ut som kynnere, ja. Her blir også magen hard som sten og oppblåst når jeg har kynnere. Ubehagelig og slitsomt, men ikke direkte smertefullt.
Foxi Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Magen blir hard som du sier, nesten som den strekker seg litt. Jeg for min del synes dette bare er kos enda Jeg synes det rett og slett er deilig og kjenne hvordan kroppen forbereder seg til fødsel. Kynnerene mine varer fra ca 10-20 sek, og kommer endel ganger i løpet av dagen. Jeg er i uke 26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå