Gå til innhold

kaftig hodepine

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med erfaring om det, vet ikke hvor lenge jeg har gått med det nå,men iallefall 14 dager +++, liker ikke å bruke så mye paracet,men skal ringe lege mandag for å høre.

Det kjennes som att hodet ett og slett skal eksplodere.

Blir veldig glad for tips råd og delte tanker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff...Høres ikke godt ut nei...

Du kan helt trygt ta paracet, men IKKE ibux... Men ja, skjønner deg at man ikke vil ta pga babyen...

Hvor mange uker har du kommet til?

Og drikker du nok løpet av dagen? Viktig...

Skrevet

Heia.. Jeg og hadde/har det.. Sist tirsdag gikk jeg til legen! Han kjente på nakken og sa jeg måtte slappe av og at mannen burde hjelpe med å strekke og massere. Stressnakke og det sprer seg til forran i pannen.. Paracet hjalp ingenting!! Ble midlertidig sykemeldt og er mye bedre nå, men kjenner det fortsatt.

Mitt råd: Prøv å ikke stresse, sov, spis og drikk masse vann! Vær kjempe lat. Hodepine kan også komme av for høyt blodtrykk. Så greit å oppsøke lege om det blir værre!

God bedring;)

Skrevet

Er bare 13 uker på vei, men den hodepina må være noe spess altså, for dette er for jævli, ikke tatt paracet foreløpig i dag,men smerten ligger som ett teppe i panna, men fikk time på onsdag, samme dag som ul:)

Skrevet

Vet ikke helt om jeg stresser,men det er mange tanker ang hus salg, hus kjøp osv......også mye annet,men eller stresser jeg ikke, er bare hjemme siden jeg er arbeids ledig,men sliter med bekken allerede så satser på sykemelding også på onsdag. men har vondt også i nakke regionen når du nevner nakken, så kanskje det er stress,men det finner vi ut på onsdag hos legen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...