~ Kali ~ Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Nå er jeg i bedre humør etter tr har kommet. Nå kan jeg ikke vente med å bli ferdig med den og prøve igjen Noen flere som har el 20 august?
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 17/18 aug på meg Så bra humøret er bedre. Er alltid litt nedsig å få TR når en helst ville vært gravid, men nå ser vi alle frem mot en ny periode
Dukkehuset Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Hvis ikke syklusen er helt på tur så skal jeg vel ha EL den 19... Har pleid å ha en 25 dagers syklus, men vet ikke nå som det er en stund siden jeg ikke har gått på prevensjon...
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 =) Er alltid spennende å se hvordan syklusen blir etter endt prevansjon. Jeg hadde 28/29 dager før. Nå har jeg 25/27 dagers syklus..
Dukkehuset Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Ja blir spennende Den første mensen etter at en har slutta på pillen, er det mensen, eller er det mellombruddsblødningen? Kan jo være kroppen tror den skal få flere piller etter 7 dagers pause
~ Kali ~ Skrevet 8. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2010 Ja nå ser jeg virkelig frem til ny prøveperiode! Skal bli spennende å følge med på hverandre og se om noen får en spire til å sitte Jeg gleder meg som en liten unge nå og vil nesten ikke vente Håper det blir positiv test på oss alle ;D
Mai2011baby <3 Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 Samme her, var liksom en lettelse å bare få den etter å ha ventet så lenge. Har vel el rundt 19/20 august hvis syklusen er på plass. skjønner jo ingenting fra denne mnd så.. Eneste som var bra med forsinket mens var at da når samboeren min å komme hjem fra havet til jeg har el Denne pp blir mye mer avslappet siden jeg reiser til kreta 26 august og slipper å tenke så mye på det og heller ta en test når jeg kommer hjem om ikke mensen kommer
Hera1 Skrevet 8. august 2010 #9 Skrevet 8. august 2010 Har ikke fått helt kontroll på syklusen enda, siden jeg sluttet på p-piller i slutten av juni, og har første skikkelige mens nå. Derfor går jeg utifra at jeg kommer til å ha EL den 22. +/- noen dager i begge retninger.
gladmamma<3 Skrevet 8. august 2010 #10 Skrevet 8. august 2010 æsj.... begynte nettopp å spotte her..... så da blir EL den 24 tenker jeg.... kjenner på en måte at det er en "lettelse" å få tr rundt ikm, når man faktisk ikke er gravid...slipper man å jakte på symptomer... Jeg slapper mer av, selv om jeg selvfølgelig blir lei meg og skuffa......
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. august 2010 #11 Skrevet 8. august 2010 Så mange som har EL rundt samme tiden da =)) Dette blir spennende!
~ Kali ~ Skrevet 8. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 8. august 2010 Ja dette blir spennende Jeg skal passe hunden til søsteren min noen dager etter EL i en uke så da får jeg litt annet å tenke på den uken hvertfall pluss at jeg må jobbe hele uken som "vikar" for søsteren min i tillegg, så da blir jeg litt mer avslappet siden jeg ikke får så mye tid å tenke på baby den uken kjenner jeg gleder meg allerede:)
gladmamma<3 Skrevet 8. august 2010 #13 Skrevet 8. august 2010 Denne gangen SKAL det gå.......................... hehe.... Driver å ser etter kjærringråd.... ¤koko¤ noen som har prøvd hostesaft? hvordan fungerer det egentlig?
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. august 2010 #14 Skrevet 8. august 2010 Hjelper på det. Å få tankene litt over på annet Da går dagene litt fortere Her er det jobb også. Slutt på ferie for en uke siden. Litt deilig å komme igang igjen. Gleder meg jeg også! Håpe dette er en lykkemnd! =)
~ Kali ~ Skrevet 8. august 2010 Forfatter #15 Skrevet 8. august 2010 lurte på å prøve hostesaft jeg også men lurer på om jeg bare skal la det gå sin gang denne mnd og hvis det ikke klaffer denne mnd så prøver jeg litt andre ting neste mnd
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. august 2010 #16 Skrevet 8. august 2010 Har ikke prøvd hostesaft, men det er den slimløsende en skal bruke før EL om man skal prøve det.. Men har nok hørt om de som har lykkes med det, og også de som ikke lykkes... Lykke til alle sammen =)
Dukkehuset Skrevet 8. august 2010 #17 Skrevet 8. august 2010 Hostesaften skal ha samme effekt på slimet i skjeden/livmorhalsen som i lungene. Da blir det visst enklere for spermiene å komme gjennom :-)
gladmamma<3 Skrevet 8. august 2010 #18 Skrevet 8. august 2010 Hm....dette må prøves...samt grapefrukt juice hihi.... Funker ikke dette, går jeg å legger meg i søppelbøtta!
Dukkehuset Skrevet 8. august 2010 #19 Skrevet 8. august 2010 Mulig hostesaften fungerer... Høres jo egentlig logisk ut.. Slim er jo slim... Men leste også et sted at det skulle hjelpe at man hadde sex stående i klesskapet ved fullmåne... Tror ikke dette fungerer, men høres jo fantasifullt ut... Jeg har dessverre ikke plass i klesskapet mitt til slike aktiviteter.... :-)
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. august 2010 #20 Skrevet 8. august 2010 har lest om det med kleskapet jeg også hehehe. Hadde hatt plass, men tror ikke det er helt metoden hahaha =)
gladmamma<3 Skrevet 8. august 2010 #21 Skrevet 8. august 2010 Har vi sex i klesskapet tror jeg vi begge havner på sykehus....disse lange-hvite klesskapene tåler så vidt å åpnes hehe... men kanskje en tur på ika- løser problemene! hahaha
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. august 2010 #22 Skrevet 8. august 2010 Hehehe ja ikea kan hjelpe med så mangt =))
Dukkehuset Skrevet 8. august 2010 #23 Skrevet 8. august 2010 Vet dere forresten om den første blødningen etter man slutta på pillen er mensen eller mellombruddsblødning?
gladmamma<3 Skrevet 8. august 2010 #25 Skrevet 8. august 2010 Hm....venter du mensen nå da? Da jeg slutta me pilla fikk jeg mensen.... deretter fikk jeg fast syklus me en gang....men det varierer vell fra person til person...men du merker vell om det er litt blod eller MASSE blod!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå