Gå til innhold

Kan man strippe seg selv???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 1 uke på overtid nå. Jordmor strippet meg for 4 dager siden. Hadde en del maserier samme dagen, men etter det har det vært helt stille igjen. Har ikke ny time for kontroll før på torsdag, og føler at jeg begynner å bli rimelig desperat!

Så spørsmålet er om man kan prøve å strippe seg selv??? Må je selvsagt være nøye med hyggiene og sånn, men...

Rimelig desperat nå, ja! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jordmoren tok innvendig sjekk 10 dager før termin, da hadde jeg ca 1 cm åpning. hun spurte om hun skulle tøye der, mn var skeptisk så hun var veldig forsiktig. skal tilbake 12, fire dager før termin 16, da skal jeg jammen be hun strippe/tøye alt som er, for virker som dett er vanlig å gjøre nærme termin ,spesielt hvis du er moden allerede, for å skynde prosessen litt, var det derfor hun gjorde det på deg?og er vel ingen grunn tilike å gjlre dette?vet forøvrig ikke om man kan gjøre det selv;)

Skrevet

Har hørt man ikke skal dette selv... aldri prøvd heller... men og tøye litt med fingre i dusjen... å det å ha sex med mannen veier vel opp i opp når det kommer til hygiene... er ikke sterilt plast på mannen min, etr jobb... med varme og trang bokser hele dagen... Om man klarer å finne denne tappen å sånn da? veit ikke åssen den kjennes ut jeg... men går sikkert ann å prøve...???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...