Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menstermin i morgen og UL termin 12 aug.....

Forhåpentlig ikke lenge igjen nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

termin på tirsdag, men mens terminen var 31juli så føler meg gaaaanske klar nå!!

Skrevet

Hadde termin 27. juli.... er nå 12 dager på overtid.. Overtidskontroll imorgen..

Skrevet

har termin 26 oktober =)

Skrevet

18. oktober her... 10 dager etter barnefarens bursdag, 7 dager etter farfarens bursdag, 6 dager før onkelens bursdag og 8 dager før "tantens" bursdag...... oktober er veldig crowda... hahaha :P

Skrevet

hehe, jeg klarte jo ikke få med når jeg selv har termin, men jeg har termin 17.september:) ja blir spennende å se om hun har rett eller om det blir å vente:)

Skrevet

vet ikke hvorfor hun tror ay jeg ikke varer lenger, men det er jo bare å vente å se:) ikke annet å gjøre, det er ikke så nøye når babyen kommer, jeg venter uansett, får ikke gjort noe i mellomtiden... men det har sikkert noe med sv,forgiftning og slimblødninger, men vet ikke. fikk egentlig ikke noe konkret svar...

gruer dere til fødsel?

Skrevet

Uke 30 i dag å har termin 22. oktober:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har Termin 27.Oktober. Men håper og regner med at jeg får godkjent å bli satt i gang fødsel 2-3 uker før.

Skrevet

Mens-termin 9. oktober, ul-termin 16.oktober.

Håper uansett at hun gjør som storesøster og kommer 2 uker før ;)

Skrevet

Har termin 13 september. Har fødd 2 ganger før termin og en gang etter termin så dette blir spennende. Litt liten kar i magen denne gangen så det er vel best han blir til termin :)

Skrevet

13 september her og jeg venter en gutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...