Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har jeg 40dager igjen og er endelig det som kalles høygravid:) men jordmor tror ikke jeg varer lenger enn til 1.september, men vi får se:)

når har dere andre termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

26 oktober er min termin, spennende å se når hun har tenkt å komme ut å hilse på da!

Gjest poäng
Skrevet

Men når har du termin? Orker ikke regne 40 dager frem i tid, nemlig ;)

Min termin er 1. september, men jeg har en følelse av at jeg går over til maxdatoen.

Hvorfor tror jordmor at du føder før, forresten?

Skrevet

Mens termin 13 September og UL termin 21 September:)

Skrevet

Termin på fredag, altså den 13. august :)

Menstermin imorgen...

Skrevet

26. september, så jeg har 49 dager igjen. :)

Skrevet

Menstermin for to dager siden og ul-termin i dag :-) Har en liten følelse av at jeg ikke kommer til å gå til 16 august da jeg er satt opp til overtidskontroll, så skal bli spennende å se om "instinktene" har rett :-)

Skrevet

Termin 27 .08. 19 dager bare!! :D

Skrevet

Har termin 2. september :) Så 25 dager igjen her. Hvorfor tror jordmora di at du ikke varer lenger enn til 1. september? :)

Skrevet

hadde termin 30 august. er ni dager over nå. kjedelig.

Skrevet

sorry, skulle jo stå 30 juli der da.... og er ni dager over nå.

Skrevet

keisersnitt 26 august å temin 10 oktober :)

Skrevet

14 dager igjen til termin 22 august som er UL termin. Menstermin var 28 august..

Skrevet

"Gullfisken" og "72mod": Hvorfor keisersnitt så mye før terminen? Hvor skal dere ta keisersnitt? Jeg har termin 13. sept., får vite om det blir keisersnitt i morgen og evt. når.

Skrevet

blir så mye før pga di fant en svulst på den ene eggstokken som di fjernet i uke 21 men di er ikke sikre på om di har fått bort alt så di vil inn fortest mulig å ta celleprøver om det er mer igjen ....

så har ingen valg, hehe..

blir i bergen siden det visst nåkk er der kreftspesialistene er.... :) hvorfor må kansje du ha ks?? :)

Skrevet

Huffda, ja, da skjønner jeg de vil være på den sikre siden. Jeg har hatt ett oppfølging hele svangerskapet, har vært i såkalt risikogruppe pga alvorlig svangerskapsforgiftning sist. Det meste ser bra ut denne gangen, men fikk en støkk sist og har etter nøye overveielse bedt om ks denne gangen også om jeg får det. Legene som selv har foreslått dette, så antar det går i orden.

Lykke til til deg:)

Skrevet

offdå, men du.. hvordan er det med ks? tenker på løfting å slikt, er d virkelig nøye me max 5 kilo di første 6 ukene, kan ikke fatte hvordan det skal gå, hehe

Skrevet

Termin 23.sept, men fødte 2 uker før termin sist gang, så skal bli spennende å se når nr 2 kommer=)

Skrevet

Regelen er vel at man ikke skal løfte tyngre enn babyen. Sist gikk det i grunnen veldig fint, hadde ikke behov for å bære så voldsomt uansett. Fikk en bitteliten baby på 1500 gram, så vi var mye i ro de første ukene. Og samboer var flink til å bære handleposer, klesvask osv. Husk at de 6 ukene går veldig fort, så jeg tar ihvertfall det med knusende ro:)

Og så er det å prøve seg frem etterhvert. Er jo litt individuelt hvordan formen er, hvordan såret gror osv.

Skrevet

Termin 19.august..

Skrevet

Termin 23.sept

Skrevet

mens termin 4 oktober og Ul termin 9 oktober :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...