☆ønsker_atpåklatten☆ fødeklar Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Hvordan arter en festeblødning seg, er det alltid friskt blod eller kan den være litt spottingaktig? Har aldri hatt dette med mine to første barn, men opplevde i går (9/10 dpo) et lite tilfelle av spotting. Jeg er derimot ikke veldig opptimistisk, da jeg ikke har noen andre symptomer...
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Dette kan være en festeblødning ja, jeg hadde heller ikke noe andre symptomer når jeg fikk det og jeg var gravid! Er som brunlig spotting men sjelden noen får det har jeg hørt..Lykke til
☆ønsker_atpåklatten☆ fødeklar Skrevet 8. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2010 Takk for svar. Da velger jeg å være optimist til det motsatte er bevist Må bare vente tålmodig til onsdag 11....
Lillemy36 Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Oi, det hadde jeg også i går 4-5 dpo, trodde det kanskje var spotting på gang, men ingen ting etter det ene dobesøket i går kveld og ikke no i dag?? ......spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå