Gå til innhold

MOTIVASJONSTRÅD - treningsglede!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært og trent styrke (50 min) i morges før jobb, god start på dagen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra, vært og trent i dag, 2 timer på treningsstudio. Løping + time med Mage/rygg/lår + egentrening med apparater på overkropp + litt mer løping til slutt. *puh* Skal egentlig på tur med ei venninne i kveld... men det pøsregner ute så vi får se ;)

Skrevet

Det ble en time på tredemølla i dag også. Gikk nesten 6,4km. Merker at jeg er i bedre form. Må gå i ganske raskt tempo får å få pulsen opp i over 160. Neste skritt er å jogge, men det er så skummelt. Tenk om jeg detter av.

Skrevet

I dag har jeg vært flink, først spinning og litt styrke, og så 2 timer tusle-prate-plukke blåbær-tur med ei venninne. Nå er kroppen min litt sliten av all treninga denne uka, så i morra blir det treningsfri og rødvinskveld :)

Skrevet

Denne lå langt nede på side 2. På tide å børste støv av den igjen.

I går gikk jeg en time på tredemølla, ble 6,5km. I dag har jeg og samboeren syklet 2 mil. Det var deilig, det var jo så fint vær i dag.

Skrevet

Nå har jeg og sambo nettopp gått tur med hundene til søsteren min :) deilig å komme seg ut på tur i finværet!;) tar meg kanskje en liten tur til med hundene litt senere også :)

Skrevet

Jeg har også trent i dag! 75 min med OxyBox, var dritslitsomt, men kjempegøy! Har trent 4 dager denne uka, kanskje jeg skal i morra og, men muligens det blir sambo sin "tur" mens jeg passer Vesla. Uansett så er jeg kjempefornøyd. Skal få til like mye neste uke også, men så begynner jeg i ny jobb og da spørs det hvor opplagt jeg er de første ukene, men skal virkelig prøve å holde på treninga!

Skrevet

Da har jeg akkurat kommet hjem fra en to timers lang gåtur. Det ble 11,2km. Deilig.

Hva er OxyBox?

Skrevet

I dag har vi vært på fjelltur :) 4,5 timer ble det. Hadde med mat og drikke. Solen steiker så det var varm, men deilig :o) Plukket med oss litt blåbær også.

Skrevet

OxyBox er litt sånn kampsportaktig. Var på time med denne instruktøren:

I dag har jeg først løpt litt på tredemølle og så 45 min vektstangtime (Bodywork). Nå har jeg trent 5 dager denne uka, så i morra blir det evt bare en tur i skogen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...